A The Last of Us 2. évadának premierjét több mint 5,3 millió néző látta csak az Egyesült Államokban, ami máris felülmúlta az 1. évad debütálását. A WB Discovery szerint ez 10%-os emelkedés az előző szezonhoz képest, ami jól mutatja, hogy időközben mennyi új rajongót szerzett a sorozat. Persze ez az adat most kizárólag csak a premierre vonatkozik, később még változhatnak a számok, de tekintve, hogy az 1. évad epizódonként közel 32 millió nézőt gyűjtött össze (ezzel minden idők egyik legnagyobb nézettségét produkáló HBO-sorozatává vált), nem lepődnénk meg, ha a 2. évad is hasonlóan nagyot menne – főleg azoknál, akik nem ismerik a játékokat.
The season 2 premiere of #TheLastOfUs delivered approximately 5.3M U.S. cross-platform viewers, outpacing the season 1 premiere by more than 10%.
— Warner Bros. Discovery (@wbd) April 14, 2025
Season 1 went on to amass an audience of nearly 32M per episode, the largest viewership of an @HBO and @streamonmax debut season… pic.twitter.com/DFXXKVxKs5
Hiszen a The Last of Us elsősorban azoknál találhat be, akik nem tudják, hogy mi történt a Part 2-ben, fogalmuk sincs arról, hogy kicsoda Abby vagy hogy mi fog történni a későbbi epizódokban. Tavaly a Sony Interactive Entertainment volt elnöke, Jim Ryan megerősítette, hogy a The Last of Us játékok eladásai felpörögtek, ahogy az HBO sorozat új epizódjai megjelentek. Minden alkalommal, amikor a sorozat egy újabb epizódja megjelent, a játékok eladásai nagyon drámaian megnőttek. Ez tényleg figyelemre méltó kiugrás volt. Minden héten, amikor egy epizód kijött, sokkal több játékot adtunk el. Szóval én ezt az egészet egyfajta szimbiózisnak látom – mondta. Nem lepődnénk meg, ha a 2. évad miatt meg a Part 2 eladásai pörögnének fel a következő hetekben.
Borítókép forrása: WB Discovery