A Dishonoredből láttunk már lopakodós és agresszív játékmenet-videót is, és bár mindkettőben úgy tűnt, hogy a főszereplő Corvo gyakorlatilag félisteni erőkkel bír, a fejlesztő Arcane szerint ez azért nem ilyen egyszerű. A játék egyik kreatív igazgatója, Raphael Colantonio elárulta a Joystiqnak, hogy a csapat kínosan ügyelt a program kiegyensúlyozottságára.
"Elég paradox helyzet állt elő a játék tervezésekor, mert igen erős képességeket akartunk adni a játékos kezébe, hogy nagyon keménynek érezze magát, de ugyanakkor nem akartuk, hogy túl könnyű legyen a játék. Szóval eltartott egy ideig, mire sikerült összehoznunk, és nyilván muszáj volt optimalizálnunk őket. Minden skill csak egy ideig él, illetve sok manába kerülnek. Szóval bár a képességeid erősek, muszáj megszoknod, hogy mondjuk csak három másodpercig segítenek."
Az Arcane szerint még most is szóba kerül, hogy egy-egy képességet erősítsenek-e vagy gyengítsenek, de a céljuk nem változik: kellő szintű kihívást akarnak nyújtani, ami kell is, ha nem csak kellemes körítésként akarják szerepeltetni a sokféle lehetőséget.
"Elég paradox helyzet állt elő a játék tervezésekor, mert igen erős képességeket akartunk adni a játékos kezébe, hogy nagyon keménynek érezze magát, de ugyanakkor nem akartuk, hogy túl könnyű legyen a játék. Szóval eltartott egy ideig, mire sikerült összehoznunk, és nyilván muszáj volt optimalizálnunk őket. Minden skill csak egy ideig él, illetve sok manába kerülnek. Szóval bár a képességeid erősek, muszáj megszoknod, hogy mondjuk csak három másodpercig segítenek."
Az Arcane szerint még most is szóba kerül, hogy egy-egy képességet erősítsenek-e vagy gyengítsenek, de a céljuk nem változik: kellő szintű kihívást akarnak nyújtani, ami kell is, ha nem csak kellemes körítésként akarják szerepeltetni a sokféle lehetőséget.
PL: Susan Sarandon, Brad Dourif, John Slattery (Mad Men), Michael Madsen...
Jó lesz!