Az Arx Fatalist és a Dark Messiah of Might & Magicet jegyző stúdióban készülő Dishonored a Deus Ex vezető tervezője, Harvey Smith, és a cég társalapítója, Raf Colantonio irányítása alatt formálódik, míg a látványvilág elkészítésében az a Viktor Antonov segédkezik, aki annak idején megtervezte a City 17-et.
A csapat egy pofás steampunk világot álmodott meg, ahol egy Corvo nevű, különleges képességekkel felvértezett testőrt irányítunk, akit tévesen a királynő megölésével vádoltak meg, pedig a szörnyű tettet a korrupt Lord Regent és csatlósai követték el. A feladat tehát adott: tisztára kell mosnunk a nevünket és lelepleznünk Regentet -- ám az, hogy miként hajtjuk ezt végre, az már teljesen rajtunk múlik. A Dishonored ugyanis egy nyílt végű, belső nézetes akciójáték, amelyben minden küldetésnek több végkimenetele van, a meghozott döntéseink, illetve az okozott károk függvényében pedig változik a történet és a körülöttünk lévő világ is.
A játék alapvetően egy lopkodós móka, de bármikor dönthetünk úgy, hogy lekaszabolunk mindenkit, illetve választhatjuk a két véglet közötti arany középutat is. Egymással kombinálható képességeinkkel többek között lehetőségünk van megállítani az időt, segítségként szörnyeket előhívni, sőt megszállni állatokat vagy embereket, így érdekes szituációkat kialakítva. Például azt időt megállítva a szoba másik végében felboríthatunk néhány tárgyat, ezzel elterelve búvóhelyünkről a figyelmet, de furfangosabb taktikával egy falkányi patkányt is ráengedhetünk az őrre, miközben az egyik rágcsálót megszállva, a zűrzavart kihasználva megszökhetünk, a segítőkész szörnyeket pedig az igazán húzós helyzetekben kell előhívni, mikor már nincs helye a finomkodásnak.
A Dishonored valamikor 2012-ben fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra.
A csapat egy pofás steampunk világot álmodott meg, ahol egy Corvo nevű, különleges képességekkel felvértezett testőrt irányítunk, akit tévesen a királynő megölésével vádoltak meg, pedig a szörnyű tettet a korrupt Lord Regent és csatlósai követték el. A feladat tehát adott: tisztára kell mosnunk a nevünket és lelepleznünk Regentet -- ám az, hogy miként hajtjuk ezt végre, az már teljesen rajtunk múlik. A Dishonored ugyanis egy nyílt végű, belső nézetes akciójáték, amelyben minden küldetésnek több végkimenetele van, a meghozott döntéseink, illetve az okozott károk függvényében pedig változik a történet és a körülöttünk lévő világ is.
A játék alapvetően egy lopkodós móka, de bármikor dönthetünk úgy, hogy lekaszabolunk mindenkit, illetve választhatjuk a két véglet közötti arany középutat is. Egymással kombinálható képességeinkkel többek között lehetőségünk van megállítani az időt, segítségként szörnyeket előhívni, sőt megszállni állatokat vagy embereket, így érdekes szituációkat kialakítva. Például azt időt megállítva a szoba másik végében felboríthatunk néhány tárgyat, ezzel elterelve búvóhelyünkről a figyelmet, de furfangosabb taktikával egy falkányi patkányt is ráengedhetünk az őrre, miközben az egyik rágcsálót megszállva, a zűrzavart kihasználva megszökhetünk, a segítőkész szörnyeket pedig az igazán húzós helyzetekben kell előhívni, mikor már nincs helye a finomkodásnak.
A Dishonored valamikor 2012-ben fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra.
Dark Messiah-val játszottál? Közel nincs még egy olyan a piacon. És ez talán még jobb is lesz..
Egyébként tényleg van benne némi hl2-es feeling, de még ha nem is lenne, akkor sem szabadna senkinek csak azért minősíthetetlen, lenéző hangon beszélnie a másik emberrel, mert más benyomásai vannak valamiről, pláne egy olyan, valójában jelentéktelen dologról, mint egy játék. Ne pocskondiázzátok egymást, mert aki bántja a másikat, magát bántja. Ezt szívleljétek meg, ne a sok ostobaságot, amit ont ránk a világ.
A Dark Messiah is legendás, nagyon régóta várom, hogy új játéka legyen az Arkane Studios-nak. Amikor a Bethesda felvásárolta őket tudtam, hogy jó helyük lesz, nyugodtan dolgozhatnak.
Iszonyatosan várom az infókat a játékról, hajrá fiúk, dobjatok össze ismét valami szenzációsat!
Ha már hasonlítani kéne a 2. kép alapján a FABLE III jut eszembe