2024. október 25-én érkező Call of Duty: Black Ops 6 több szempontból is különlegesnek számít, hiszen a Treyarch és a Raven Software lövöldéjének heteken belül induló bétája már nem lesz platformhoz kötve, ráadásul a megdrágult Game Pass kínálatába is bekerül a debütálás napján – bár van rá esély, hogy nem ez lesz a franchise első fecskéje. Emellett pedig a játékmenet terén is lesz egy kardinális változás, méghozzá a nagy elánnal beharangozott Omnimovement képében, ami minden eddiginél nagyobb szabadságot biztosít majd mozgás terén, megágyazva ezzel az akciófilmekbe illő jeleneteknek – mondjuk erősen kérdéses, hogy egy kiélezett meccs során mennyire érdekli majd a játékosokat, hogy Max Payne módjára vetődhetnek át az ablakon. Van azonban egy égető kérdés a mechanikával kapcsolatban, nevezetesen, hogy kikapcsolhatják-e azok, akik inkább a tradicionális élményre vágynak. Nos, van egy rossz hírünk azok számára, akiket nem villanyoz fel, hogy bármilyen irányba sprintelhetnek és ugrálhatnak.

A hivatalos Call of Duty podcast első epizódjában jó alaposan górcső alá vették a fejlesztők a szóban forgó elemet, majd miután a dizájnért felelős Matt Ronson kifejtette, milyen látványos jelenetek produkálhatunk az akár láncba is fűzhető mozdulatokkal, elárulta, hogy az Omnimovement bizony nem kapcsolható ki a beállítások között, mivel az szerves részét képezi az alkotók által megálmodott játékmenetnek. Kihangsúlyozta ugyanakkor, hogy az Intelligent Movement (intelligens mozgás) teljességgel opcionális, így akik szeretnek gombokat nyomkodni, azoknak a Black Ops 6-ban sem kell a gépre bízniuk az akadályokon való átlendülést. Tekintve, hogy az Omnimovementre egy rendkívül forradalmi megoldásként tekintenek a szakik, szinte biztosra vehető, hogy a széria további epizódjaiban is jelen lesz, így azok a rajongók is kénytelenek lesznek hozzászokni, akiknek tökéletesen megfelel a mostani irányítás.