• Az Activision már most elkönyvelheti a Call of Duty: Black Ops 6 sikerét
  • Legalábbis az előrendelések és a videós megtekintések alapján
  • A lövölde első előzetese már most messze lekörözte a Modern Warfare 3 bejelentő trailerét
  • Október 25-én fut be a Treyarch FPS-e

Nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy tudjuk, minden egyes Call of Duty epizód sikerre van ítélve a kasszáknál, így a kérdés inkább az, hogy mekkora az a siker. Nos, eléggé úgy fest, hogy az október 25-én érkező Black Ops 6 esetében óriási, legalábbis abból kiindulva, hogy a játék több országban is az előrendelési lista élére került PlayStationön (olyan címeket megelőzve ezzel, mint a Dragon Ball: Sparking! ZERO és az Assassin's Creed Shadows), emellett pedig Steamen is tarol – főként a tengerentúlon. Ám talán még ennél is jobban kifejezi a játék iránti érdeklődést, hogy már most sokkal nagyobb nézettséget produkált az első előzetes, mint a tavalyi Modern Warfare 3 bejelentő trailere összesen.

A fent látható videó ugyanis nem kevesebb mint 49,2 milliós megtekintést ért el eddig (mire ez a hír kimegy, talán az 50 millió is meglesz), míg az újságírók által a földbe döngölt Modern Warfare 3 kedvcsinálója "csupán" 39 milliót ért el a 9 hónapos pályafutása során, tehát számottevő különbségről beszélünk. Mindez persze nem garancia arra, hogy a Black Ops 6 bevételek terén is lekörözi majd a Sledgehammer Games produkcióját, ám tekintve, hogy ezúttal kapunk egy érdemben összerakott (ugyanakkor nem túl hosszú) kampányt a Raven Software jóvoltából, bemutatkozik a számos lehetőséggel kecsegtető Omnimovement, valamint visszatér a klasszikus Zombies, elég nagy a valószínűsége annak, hogy a Trearch alkotása gond nélkül lekörözi a tavalyi próbálkozást.