A Crytek mostanság sportot űz a PC oldalba rugdosásából. Először a részletes grafikai beállításokat vették el a számítógépes Crysis 2-től (oké, hogy ezt úgy-ahogy pótolták a rajongók, de ez akkor sem az igazi), majd a többjátékos módot is bugosan tették a lemezre. Arról már nem is beszélve, hogy az izmosabb PC-k ellenére is csak DX9-et támogat a játék, s bár a napokban felröppent egy közelgő javítás lehetősége, a dologból semmi sem lett. Arra viszont elég volt, hogy felkeltse a Crytek érdeklődését, így a hivatalos fórumon a fejlesztők közösségi koordinátora, Cry-Tom az alábbiakat írta:
"Soha semmilyen javítást sem erősítettünk meg, nem is tudjuk, az adott honlap honnét vette az információkat." -- utalt ezzel a Maximum PC-re, mely meg nem nevezett forrásokra hivatkozva tegnapra ígérte a DX11-es beállításokat. "Ezt a témát pedig lezártuk, ahogy a többi hasonlót is. Ha van valami bejelenteni valónk a Crysis 2-vel kapcsolatban, akkor itt, a MyCrysison lehet majd olvasni. Ha ide nem írjuk ki, akkor az csak pletyka és nem szabad komolyan venni."
Bár a nyilatkozat nem zárja ki a DX11-es javítás lehetőségét, elkeserítő, hogy még csak nem is szól róla egyetlen szót sem. Holott a Crysis 2 már megjelent, és a játékosok szeretnék látni, mit hoz ki a zseniális német csapat az új API képességeiből. Reméljük, hogy nem hiába várunk...
"Soha semmilyen javítást sem erősítettünk meg, nem is tudjuk, az adott honlap honnét vette az információkat." -- utalt ezzel a Maximum PC-re, mely meg nem nevezett forrásokra hivatkozva tegnapra ígérte a DX11-es beállításokat. "Ezt a témát pedig lezártuk, ahogy a többi hasonlót is. Ha van valami bejelenteni valónk a Crysis 2-vel kapcsolatban, akkor itt, a MyCrysison lehet majd olvasni. Ha ide nem írjuk ki, akkor az csak pletyka és nem szabad komolyan venni."
Bár a nyilatkozat nem zárja ki a DX11-es javítás lehetőségét, elkeserítő, hogy még csak nem is szól róla egyetlen szót sem. Holott a Crysis 2 már megjelent, és a játékosok szeretnék látni, mit hoz ki a zseniális német csapat az új API képességeiből. Reméljük, hogy nem hiába várunk...
Meg amugy is ha annyira okos vagy felfoghatnád hogy az emberek azért vannak felháborodva mert mást vártak, ha alapbol ugy jelentették volna be hogy DX9 el akkor most senkise höbörögne.
Szal szerintem van még remény. Vagy egy óriási szo...
Írtam én, hogy azt mondtad? Arra reflektáltam, amit írtál, nevezetesen hogy nélküle is lehet hihetetlen látványt alkotni, ami igaz is, de azért ne keverjük szezont a fazonnal. Téged viszont ahogy látom, nem érdekel senki véleménye, csak fikázol mindent és mindenkit. Egy személyeskedő, kötekedő troll vagy, semmi több. Ráadásul butaságokat beszélsz. Az pedig, hogy milyen kártyád van, senkit sem érdekelt.
Te mégis milyen BFBC3-ról beszélsz? Ha a BF3-ra gondolsz, akkor meg annyit, hogy az azért nagyon távol áll a realitástól és a raytracingtől, konkrétan köszönőviszonyban sincsenek egymással.
Szerintem egyébként csak szimplán irigy vagy azokra, akiknek olyan gépe van, amin igenis jól futna a DX11-es Crysis 2. Ezért aztán folyamatosan fikázod őket. Erre a legjobb bizonyíték az "apuci vette a 200k-s karit" szöveg. Szerinted tényleg nincs itt olyan ember, aki megdolgozik azért, amije van? S ha már megdolgozott érte, miért is nem várhatná el, hogy kiélvezhesse? Ha DX9-et akarsz, maradj a konzoloknál...
@Zeroo93:
Azért annyira nem eszik forrón. A PC-s eladásokat sokszorosan lekörözik a konzolosok, szóval érthető, hogy tojnak a fejünkre.
DnB: Belöled kb annyit lehet leszurni hogy valoszinü nincsDX10 vagy 11 es kártyád/jó géped és irigykedsz arra akinek van és inkább igy vezeted le a dühödet hogy leszolod a jobbat
Elözö HSZ ed meg kb olyan hogy ha valami mondaná hogy M3 mas BMW je van te rögtön vágnád rá hogy nekem meg M6 os
Undorító, ahogy hülyének nézik az embert...
A majdnem élethű képeket, amiket filmekben látsz, azokat nem realtime renderelik, játékban még évtizedekig nem fogsz olyat látni.
Egyébként én is jó ötletnek tartanám ha dobnák a DX API-t a francba a jelenlegi grafikai fejlődésnek az az egyik visszatartó oka.
http://prohardver.hu/hir/api_limitalja_pc_jatekok_lehetosegeit.html
Csak ez meg egyéb agájukat vetne fel
És ha megnézed a te szóhasználatod miatt tört ki a balhé.
Ha visszaolvasol láthatod hogy nem állítottam azt hogy DX9 szar. Pusztán csak elhaladt felette az idő. Amíg persze ezt az API-t erőltetik addig lényeges különbség nem is lesz. DX9 és 11 között.
Nem tudom, te honnan jössz, de errefelé nem szokás lesuttyózni egymást, főleg, ha senki sem provokál. Kérlek, moderáld magad! Köszike.
Egyébként annyiban igaza van DnP_RuLZnak, hogy a DX9 is egy igen jó API, millió olyan extrával, amit még senki sem használt fel korábban. Azt viszont tegyük hozzá, hogy a 10 és 11 sem véletlenül vannak ott. Komoly sebességbeli előnyre lehet szert tenni a használatukkal, és igenis vannak olyan látványelemek, amiket a 9 már képtelen lenne prezentálni. Hogy a Crytek ért-e annyira a DX11-hez, hogy csodát tegyen, nem kérdéses. Az viszont már valószínű, hogy csak azért nem fogják újraírni az engine kódjának 90%-át, hogy pár hardcore PC-s arc örülhessen neki.
Az persze igaz hogy az effektek többségét DX9 API alatt is létre lehet hozni, csak jóval lassabban futna a játék mint DX11 alatt.
És persze ne személyeskedjünk jó, hanem ott a gugli és néz utána a dolgoknak. már ha tudod is értelmezni