Az NFS-széria számára kis túlzással ugyan, de sorsdöntő lehet ez az év, hiszen ha a Slightly Mad Studios gyermeke, a SHIFT ugyanolyan bukás lesz, mint a tavalyi év Undercoverje, akkor bizony befellegzett a szériának, ám a beszámolók és a videók alapján nem kell semmi ilyentől tartani. A játék ugyanis szakított az utóbbi években unalomig ismételt tuningolós formulával, és inkább a komolyabb versenyek világát vette célba, tehát búcsút intünk az arcade kezelésnek és a dísz törésmodellnek, hogy utat engedjünk az okosabb, agresszívabb és versenyzőnként egyedi mesterséges intelligenciával felvértezett ellenfeleknek, az innovatív belső nézetnek, valamint a valódi versenypályák digitális másának. Persze mindez édeskevés azoknak, akik tavaly és azelőtt kemény ezrek kifizetése után nagyot csalódtak, de nekik itt van a ma megjelent PC-s demó, melyben Spa Francorchamps híres aszfaltcsíkján és a Londonban kiépített fantáziapályán száguldozhatnak öt szuper kocsival (Dodge Viper, Lotus Elise, BMW M3, Nissan GTR, Pagani Zonda), ezzel plusz segítséget nyújtva a vásárlás nagy kérdésében.
Need for Speed: SHIFT demó!
Megérkezett a Need for Speed: SHIFT kipróbálható verziója, melyben két pálya és öt versenyautó kapott helyet.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Need for Speed: SHIFT megjelenés:
2009. szeptember 17.
Need for Speed: SHIFT gépigény:
CPU: 3200 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 10 GB
gép: 3g ram, 5.2Ghz 2 magos proci és egy GTS 250 1 g-s vga, szal eléggé érekelne miért nem akar nálam menni a game
Köszönöm, hogy elolvastad a !véleményem! : rTp
Akkor te biztos tudod, ha még nem játszottál szimulátorral, hogy több a köze a valósághoz.
Három dolog van, ami nekem nem nagyon tetszik benne. A fizika esetében néha még alacsonyabb sebességnél is úgy fellehet öklelni egy másik kocsit, hogy az felettünk repül el. A másik, ha lemegyek a fűre,akkor baromi nehéz visszajönni, gondolom egy erő visszacsatolásos kormánnyal menne. A legnagyobb gondom, hogy az én kedvenc nézetem, az a lökösön lévő kamera. Így nincs műszerfal, csak a kilométer és fordulatszám mérő óra. Váltáskor ugyan jelez a fokozatjelző, hogy elértem a maximumot és kapcsoljak fel, viszont az órán nincs bejelölve pirossal a tiltott tartomány, ez nekem nagyon hiányzik.
Bár azért megmaradt az árkád autós érzés, hiába kapcsolsz ki minden segítséget.
Nem lett olyan rossz. De a GTR azért jobb
Vannak itt is szép újitások. Nekem az tetszett hogy végre a közönség és a emberkék valós 3D-s -ek.
Azért van benne Grid-es beütés is.