Persze távol álljon tőlem, hogy így látatlanban - ennyi infó alapjén - leírjak egy FPS-t, de sajnos így első ránézésre nagyon úgy fest a dolog, hogy újabb pörgős, ám agyatlan akciójáték elé nézünk.
A történet úgy kezdődik, hogy összeállt egy új lengyel stúdió, The Farm 51 néven. Három alapítótagja Wojtek Pazdur és Kamil Bilczynski, akik korábban a People Can Fly stúdióban a Painkilleren és annak kiegészítő lemezén munkálkodtak, illetve Radomir Kucharski, ő pedig a Medal Of Honor: Allied Assault és Men Of Valor: Vietnam projekteken dolgozott. Szinte adja magát, hogy ők korábbi tapasztalataikat gyúrják bele az új projektbe...
A játék főhőse egy jenki katona, aki 1916-ban a brit hadszíntéren döbbenetes felfedezésre jut. A sztori szerint egykor a vámpírok a föld alá költöztek, elmerültek a fekete mágiában, és kinyitották a démonvilág kapuját - ezután aztán kitört a háború a vérszívók és a démonok között. Előbbiek hiába fejlesztettek ki kiborgszerű szuperkatonákat (Shadow Warriors), vesztésre álltak, így elkezdtek az emberek soraiból "besorozni" hadfiakat, mely műveletre a nagy világéges pont kapóra jött. A fenti történetből adódóan a játékot normál, I. világháborús FPS-ként kezdjük, németeket aprítva autentikus fegyverekkel, majd egyre-másra bukkannak elő a túlvilági lények, és az ő különleges, mágikus arzenáljuk, majd végül egy valódi, föld alatti fantasy-világban teljesítjük be magunk és a világ sorsát. Lesz minden finomság: közelharc, speciális kombók, hatalmas boss-csaták...
Természetesen kapunk multit is, ráadásul kétféle módozatban. Az első autentikus VV1-es csatatéren vívott feladat-végrehajtós és DM móka, a másik a fantasy-környezetben játszódik, itt vámpírokkal, démonokkal, emberekkel nyomulhatunk, a speciális arzenállal.
Mindezen dolgok kiadásért a Cenega Publishing a felelős, s már az is bizonyos hogy valamikor 2008-ban érkezik a stuff. Ha megnézitek a képeket, hamar kiderül, hogy tényleg Painkiller-szagú a dolog, ami nemcsak a srácok előélete miatt adja magát, hanem azért is, mivel a Pain Engine, a lengyel siker-FPS erőműve hajtja, természetesen felturbózva minden következő generációs tudással, fizikával, effektekkel. Meglátjuk, mi sül ki belőle...
A történet úgy kezdődik, hogy összeállt egy új lengyel stúdió, The Farm 51 néven. Három alapítótagja Wojtek Pazdur és Kamil Bilczynski, akik korábban a People Can Fly stúdióban a Painkilleren és annak kiegészítő lemezén munkálkodtak, illetve Radomir Kucharski, ő pedig a Medal Of Honor: Allied Assault és Men Of Valor: Vietnam projekteken dolgozott. Szinte adja magát, hogy ők korábbi tapasztalataikat gyúrják bele az új projektbe...
A játék főhőse egy jenki katona, aki 1916-ban a brit hadszíntéren döbbenetes felfedezésre jut. A sztori szerint egykor a vámpírok a föld alá költöztek, elmerültek a fekete mágiában, és kinyitották a démonvilág kapuját - ezután aztán kitört a háború a vérszívók és a démonok között. Előbbiek hiába fejlesztettek ki kiborgszerű szuperkatonákat (Shadow Warriors), vesztésre álltak, így elkezdtek az emberek soraiból "besorozni" hadfiakat, mely műveletre a nagy világéges pont kapóra jött. A fenti történetből adódóan a játékot normál, I. világháborús FPS-ként kezdjük, németeket aprítva autentikus fegyverekkel, majd egyre-másra bukkannak elő a túlvilági lények, és az ő különleges, mágikus arzenáljuk, majd végül egy valódi, föld alatti fantasy-világban teljesítjük be magunk és a világ sorsát. Lesz minden finomság: közelharc, speciális kombók, hatalmas boss-csaták...
Természetesen kapunk multit is, ráadásul kétféle módozatban. Az első autentikus VV1-es csatatéren vívott feladat-végrehajtós és DM móka, a másik a fantasy-környezetben játszódik, itt vámpírokkal, démonokkal, emberekkel nyomulhatunk, a speciális arzenállal.
Mindezen dolgok kiadásért a Cenega Publishing a felelős, s már az is bizonyos hogy valamikor 2008-ban érkezik a stuff. Ha megnézitek a képeket, hamar kiderül, hogy tényleg Painkiller-szagú a dolog, ami nemcsak a srácok előélete miatt adja magát, hanem azért is, mivel a Pain Engine, a lengyel siker-FPS erőműve hajtja, természetesen felturbózva minden következő generációs tudással, fizikával, effektekkel. Meglátjuk, mi sül ki belőle...
e téma szerintem is baromság
szerintem ez a game jó lesz csak fura a sztorija
A Painkiller sztem egyszerűen felülmúlhatatlan, valahogy sokkal jobban tudom élvezni mint a STALKERT! Ha gondolkodni akarok akkor játszok kalandjátékkal, ha meg FPS akkor ez a style!