A legelső bemutató után még reménykedve tekintettünk a Massive Entertainment (The Division-széria, Avatar: Frontiers of Pandora) által jegyzett Star Wars Outlaws-ra, a közelmúltban napvilágot látott játékmenet-előzetesek láttán azonban szinte egy emberként kongatták meg a vészharangot a rajongók (persze vannak, akiknek teszettek a látottak), mivel a nyílt világú akció-kalandjáték sajnos finoman szólva nem tűnik túl acélosnak. Persze a Ubisoft címek többségéhez hasonlóan bizonyára Kay Vess (akit amúgy szintén érnek kritikák) története is megüti majd a tisztességes iparosmunka szintet, de ennyi év után azért többet vártak az emberek, pláne a megannyi hangzatos ígéretet követően. Egy hónap múlva kiderül, hogy léteznek-e még csodák, attól mindenesetre senkinek sem kell tartania, hogy a messzi-messzi galaxis túszul ejti majd az SSD-ket.
Kiderült ugyanis, hogy a Star Wars Outlaws mindössze 65 GB-nyi helyet követel magának, ami a mai világban alsó hangon is barátságosnak mondható, pláne úgy, hogy egy open worlddel állunk szemben. Még a Ubisoft berkeiben is bravúrosnak számít ez a mennyiség, mert ha jól emlékszem, a legutóbbi Assassin's Creed felvonások jóval többet foglaltak ennél (pláne a Valhalla teljes kiadása), szóval örvendetes, hogy ezúttal nem tart majd olyan sokáig a letöltés. Mielőtt valaki megijedne, tartalomból azért így sem fogunk hiányt szenvedni, hiszen minimum öt planéta/hold (Tatuin, Toshara, Akiva, Kijimi, Cantonica) kapott helyet az alkotásban, a fejlesztők pedig letették a nagyesküt, hogy ezúttal a minőséget helyezték előtérbe a mennyiség helyett, szóval jobb esetben a valódi küldetések lesznek túlsúlyban az értelmetlen gyűjtögetnivalókkal szemben.