A Ubisoft a 2008-as E3-on jelentette be az érdekes koncepcióval megáldott I Am Alive-ot, ám a programot nem sikerült a terveknek megfelelően 2009 tavaszán a boltokba küldeni, majd az újonnan kitűzött 2010-es dátumról is lecsúsztak. Most ott tartunk, hogy a Ubisoft Shanghai által a Darkworks csapatától átvett program csak a 2011-es gazdasági évben, vagyis valamikor 2011 április elseje és 2012 március 31-e között jelenhet meg.
A Ubisoft a gazdasági konferenciáján egyébként megerősítette, hogy a látszat ellenére továbbra is nagy erőkkel folyik a fejlesztés, Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója pedig egy új információt is elárult, mégpedig azt, hogy a játékot a Splinter Cell: Convictionben is használt LEAD nevezetű grafikus motor fogja meghajtani.
A Ubisoft a gazdasági konferenciáján egyébként megerősítette, hogy a látszat ellenére továbbra is nagy erőkkel folyik a fejlesztés, Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója pedig egy új információt is elárult, mégpedig azt, hogy a játékot a Splinter Cell: Convictionben is használt LEAD nevezetű grafikus motor fogja meghajtani.