Először is jegyezzük meg, hogy a játék bejelentése óta úgy tudjuk, hogy a produceri székbe a bájos Jade Raymond ül, de a Darkworks ezt cáfolta, és hozzátették, nem tudják, honnan és miként indult ez a szóbeszéd, hiszen a játék készítését a kezdetektől Alexis Goddard dirigálja, aki nagyon is izgatott a játékkal kapcsolatban, pont ahogy mi is.
A rongyosra nézett bemutatkozó trailerből már jól tudjuk, hogy a csodás Chicago városát egy rejtélyes földrengés majdhogynem a földdel tette egyenlővé, de a hatalmas katasztrófának voltak túlélői, köztük a főszereplőnk, Adam Collins, aki a játék során az eltűnt barátnőjét próbálja majd felkutatni, valamint elegendő túlélőt maga köré gyűjteni ahhoz, hogy egy ismeretlen és csöndesen dolgozó kormányügynökség figyelmét felkeltse, hogy általuk megmeneküljenek a pokolból.
Goddard elmondása szerint számos filmből és sorozatból (Armageddon, Titanic, Cloverfield, Legenda vagyok, Holnapután, Lost, Jericho és a Világok harca, csak hogy párat említsünk) merítettek ihletet, hogy lehető leghatásosabban mutassák a természet mindent elsöprő erejét, és az emberei viselkedés néha igencsak furcsa alakulását pánikhelyzet során.
A hangulatra tehát nem lesz panasz, de vajon mi a helyzet a játékmenettel, hiszen ez a legfontosabb eleme egy játéknak. Nos, ha lehet hinni Goddard-nak, akkor ezen a téren sem lesz okunk az aggodalomra, hiszen a fejlesztők ígérete szerint bemutatják nekünk, milyen is lenne az életünk, ha azt fenekestül felforgatnák. Megtapasztaljuk majd, milyen is az élet egy olyan világban, ahol nincsenek törvények, sem szabályok, és látjuk majd, mennyire is veszélyesek a fegyverek, amik még akkor is hasznosak, ha nincs bennük töltény, hiszen az egyszerű fosztogatók megfélemlítésére elegendő lesz ha csak rájuk fogjuk a sörétest.
Azonban a játék belsőnézetes mivoltának ellenére nem az agresszióról fog szólni, és hasonlóan a Mirror's Edge-hez, készítői azt szeretnék elérni, hogy inkább taktikusan közelítsük meg a céljainkat, és a rosszakaróinkkal szemben használjunk elterelő hadműveleteket vagy csalikat. Utóbbi célra például tökéletesen megfelelő lesz egy vízzel teli palack, ami nemcsak nekünk létfontosságú (sebgyógyításra használjuk majd), hanem a többi túlélőnek is az, akik bármit megtennének ezért, akár ölnének is.
Az új információk ellenére sajnos még mindig nem tudni pontos megjelenési dátumot, de most már reméljük, kezdetét veszi a marketinghadjárat, és szép lassan mindent megtudunk erről a felettébb érdekes projektről -- csak aztán nehogy csalódjunk...
A rongyosra nézett bemutatkozó trailerből már jól tudjuk, hogy a csodás Chicago városát egy rejtélyes földrengés majdhogynem a földdel tette egyenlővé, de a hatalmas katasztrófának voltak túlélői, köztük a főszereplőnk, Adam Collins, aki a játék során az eltűnt barátnőjét próbálja majd felkutatni, valamint elegendő túlélőt maga köré gyűjteni ahhoz, hogy egy ismeretlen és csöndesen dolgozó kormányügynökség figyelmét felkeltse, hogy általuk megmeneküljenek a pokolból.
Goddard elmondása szerint számos filmből és sorozatból (Armageddon, Titanic, Cloverfield, Legenda vagyok, Holnapután, Lost, Jericho és a Világok harca, csak hogy párat említsünk) merítettek ihletet, hogy lehető leghatásosabban mutassák a természet mindent elsöprő erejét, és az emberei viselkedés néha igencsak furcsa alakulását pánikhelyzet során.
A hangulatra tehát nem lesz panasz, de vajon mi a helyzet a játékmenettel, hiszen ez a legfontosabb eleme egy játéknak. Nos, ha lehet hinni Goddard-nak, akkor ezen a téren sem lesz okunk az aggodalomra, hiszen a fejlesztők ígérete szerint bemutatják nekünk, milyen is lenne az életünk, ha azt fenekestül felforgatnák. Megtapasztaljuk majd, milyen is az élet egy olyan világban, ahol nincsenek törvények, sem szabályok, és látjuk majd, mennyire is veszélyesek a fegyverek, amik még akkor is hasznosak, ha nincs bennük töltény, hiszen az egyszerű fosztogatók megfélemlítésére elegendő lesz ha csak rájuk fogjuk a sörétest.
Azonban a játék belsőnézetes mivoltának ellenére nem az agresszióról fog szólni, és hasonlóan a Mirror's Edge-hez, készítői azt szeretnék elérni, hogy inkább taktikusan közelítsük meg a céljainkat, és a rosszakaróinkkal szemben használjunk elterelő hadműveleteket vagy csalikat. Utóbbi célra például tökéletesen megfelelő lesz egy vízzel teli palack, ami nemcsak nekünk létfontosságú (sebgyógyításra használjuk majd), hanem a többi túlélőnek is az, akik bármit megtennének ezért, akár ölnének is.
Az új információk ellenére sajnos még mindig nem tudni pontos megjelenési dátumot, de most már reméljük, kezdetét veszi a marketinghadjárat, és szép lassan mindent megtudunk erről a felettébb érdekes projektről -- csak aztán nehogy csalódjunk...
Ubisoft
Ó és érdekes , hogy egy ilyen játék fps lesz na majd meglátjuk
Ó és érdekes , hogy egy ilyen játék fps lesz na majd meglátjuk
"csak földrengés, csak szomjas emberek" de az első két lépés megtétele után máris kiderül hogy a földrengés valami kísérlet eredménye volt és most agyra éhes szörnyek mászkálnak minden felé
"csak földrengés, csak szomjas emberek" de az első két lépés megtétele után máris kiderül hogy a földrengés valami kísérlet eredménye volt és most agyra éhes szörnyek mászkálnak minden felé
Nagyon szép a grafika és a történet is biztos jó lesz(előszőr aszt hittem nem játékvideó)
Nagyon szép a grafika és a történet is biztos jó lesz(előszőr aszt hittem nem játékvideó)