A Ubisoft a 2008-as E3-on jelentette be az érdekes koncepcióval megáldott I Am Alive-ot, ám a programot nem sikerült a terveknek megfelelően 2009 tavaszán a boltokba küldeni, majd az újonnan kitűzött 2010-es dátumról is lecsúsztak. Most ott tartunk, hogy a Ubisoft Shanghai által a Darkworks csapatától átvett program csak a 2011-es gazdasági évben, vagyis valamikor 2011 április elseje és 2012 március 31-e között jelenhet meg.
A Ubisoft a gazdasági konferenciáján egyébként megerősítette, hogy a látszat ellenére továbbra is nagy erőkkel folyik a fejlesztés, Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója pedig egy új információt is elárult, mégpedig azt, hogy a játékot a Splinter Cell: Convictionben is használt LEAD nevezetű grafikus motor fogja meghajtani.
A Ubisoft a gazdasági konferenciáján egyébként megerősítette, hogy a látszat ellenére továbbra is nagy erőkkel folyik a fejlesztés, Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója pedig egy új információt is elárult, mégpedig azt, hogy a játékot a Splinter Cell: Convictionben is használt LEAD nevezetű grafikus motor fogja meghajtani.
Már iszonyatosan várom,tuti,hogy remek gamma lesz belőle...
A legjobb eset az, ha megjelenik 2011 elején.(ha már ők is csak ebben bíznak és még be is jelentik). A legrosszabb, hogy törlik a fenébe az egészet mert sokat csúszik, kétpofára nyakalja a zsetont és már túl későn jelenik meg.
A két eset közel van egymáshoz.
Teljes egyetértés veletek ! legfőképp abban, hogy a csúszkálásból nemsok jó dolog történt eddig! nekem gyanús mindig csak tolják ez ígynemokés pedig vártam, dehát mitcsináljunk? ennyit, várunk ! Az viszont jó lenne, ha télleg azért halogatják, mert ütnifog a gém én várom türelmesem mint az eddigi várt játékokat, de most akkor felsorolom megint régesrég amik biztos felejtősek 4horseman of Apocalypse, Elveon, Duke Nukem szerintem bár inkább tévedjek!!!
Písz
Bár ilyen hülyeségekben nem hiszek!!!