A Don't Scream egy olyan horrorjáték, amely ügyesen használja a mikrofont játékmechanikaként, így egyedülálló és hátborzongató élményt nyújt. Ebben az Unreal Engine 5-tel készült indie-alkotásban a bátor kalandorok mindössze 18 percig fedezhetik fel a baljós Pineview Forestet, és elsődleges céljuk, hogy semmiféle hangot ne adjanak ki. A játék a legkisebb suttogást vagy bármiféle hangot is sikolyként rögzíti, ami ezt követően a játék újraindítását váltja ki, szóval itt tényleg csendben kell maradni. Ez mondjuk elég nehéz, mert közben folyamatosan dobálja be a jumpscare-ijesztgetéseket.

Mint kiderült, a Don't Scream október 28-án elhagyja a korai hozzáférést és végre megjelenik a javított, átdolgozott 1.0-s változat. Ebben az ellenségek már megölhetnek, de bekerül rengeteg új helyszín és az ijesztgetéseket is átdolgozták. Ez a found-footage megvalósítás, valamint a dinamikus és kiszámíthatatlan ijesztgetések sorozata biztosítja, hogy nem lesz két egyforma végigjátszás. A mikrofon bekapcsolása alapfunkció benne, szóval halloween közeledtével lehet összeülni a haverokkal, hogy ki bírja tovább beparázás nélkül!