Ha lenne a hírek között bullshit-kategória, ez a cikk minden bizonnyal oda kerülne, hisz a Maxisnél még a korábbinál is nevetségesebb indoklást adtak a folytonos internetkapcsolatot követelő DRM SimCityben való alkalmazására.
"A SimCity mindig is egy magányos élmény volt. Egyedül, magadban építgetted és fejlesztgetted a városaidat. Immár viszont az egyik legfontosabb dologgá válhat, hogy vajon miként hat a városod a többi játékosra. Azok, amiket másokért teszel, értelmet adnak az életednek és saját létezésednek. Azt szerettem volna, ha a városok jelentőségteljesebbek, és úgy gondoltam, fontosabbá válthat a jelenlétük, ha más városokra is kihatással lehetnek. A városod immár a téged körülvevő embereknek is számít, nem csak neked!" -- magyarázta el a DRM igazi célját Ocean Quigley kreatív igazgató a Polygonnak.
Hát izé... nem is tudjuk, mit fűzzünk ehhez hozzá. Az addig rendben van, hogy az EA nem szívesen vág bele egy kizárólag PC-n eladható játékba úgy, hogy ne győződne meg róla, hogy a lehetőségekhez képest nehéz lesz kalózmásolatot készíteni belőle (az ugyebár meg sem fordulhat a fejükben, hogy a SimCity nem kerül kalózkézre). De az efféle nyilatkozatok csak arra jók, hogy magyarázzák a fejlesztők bizonyítványát, ráadásul a fenti példa még rossz fényt is vet a játékosokra, mert az eddig SimCityk rajongóit magányos, magukba fordult embereknek festi le. Reméljük, a játék pazar lesz és hamar elfeledteti az efféle nyilatkozatokat.
"A SimCity mindig is egy magányos élmény volt. Egyedül, magadban építgetted és fejlesztgetted a városaidat. Immár viszont az egyik legfontosabb dologgá válhat, hogy vajon miként hat a városod a többi játékosra. Azok, amiket másokért teszel, értelmet adnak az életednek és saját létezésednek. Azt szerettem volna, ha a városok jelentőségteljesebbek, és úgy gondoltam, fontosabbá válthat a jelenlétük, ha más városokra is kihatással lehetnek. A városod immár a téged körülvevő embereknek is számít, nem csak neked!" -- magyarázta el a DRM igazi célját Ocean Quigley kreatív igazgató a Polygonnak.
Hát izé... nem is tudjuk, mit fűzzünk ehhez hozzá. Az addig rendben van, hogy az EA nem szívesen vág bele egy kizárólag PC-n eladható játékba úgy, hogy ne győződne meg róla, hogy a lehetőségekhez képest nehéz lesz kalózmásolatot készíteni belőle (az ugyebár meg sem fordulhat a fejükben, hogy a SimCity nem kerül kalózkézre). De az efféle nyilatkozatok csak arra jók, hogy magyarázzák a fejlesztők bizonyítványát, ráadásul a fenti példa még rossz fényt is vet a játékosokra, mert az eddig SimCityk rajongóit magányos, magukba fordult embereknek festi le. Reméljük, a játék pazar lesz és hamar elfeledteti az efféle nyilatkozatokat.