- Nagyjából 30 ember fog távozni a Codemasterstől
- Főleg tervezők és művészek maradnak munka nélkül
- Az új DiRT fejlesztését is érinti a karcsúsítás
A belső források szerint összesen 50 munkahely van veszélyben, amelyeket a következő 30 napban fognak megvizsgálni. Az elbocsátás főleg a művészeket és a tervezőket érinti, míg a programozói stáb nagyjából érintetlen marad -- lesznek távozók a Codemasters márkáért felelős, illetve IT osztályáról is.
A készülő játékok fejlesztését kis mértékben ugyan, de befolyásolja a karcsúsítás. A PS4 és Xbox One platformot célzó F1 fejlesztése zavartalanul megy tovább, az új DiRT-ön dolgozó csapat azonban még kisebb lett, már csak kevesebb mint 20 fő foglalkozik ezzel -- a tervek szerint a DiRT 4, vagy bármi is legyen a neve, most februárban jelent volna meg korai hozzáférésben, de a járművek lincencelése körül problémák akadtak, így lassult a munka.
Az elbocsátásokról az összesen 500 főt foglalkoztató cég alkalmazottai ezen a héten kaptak értesítést, s mivel még tart a konzultációs periódus, nem lehet megmondani, hogy pontosan mennyien fognak távozni.
A fejlesztésre visszatérve meg ez általában úgy szokott lenni, hogy egy-egy játék fejlesztésére plusz embereket vesznek fel, amiktől aztán megválhatnak akár.
Wtf? Már a codemasters is early access-ben nyomja a játékait? Ez elég béna húzás lenne részükről. Amúgy egyelőre azzal is meg lennék elégedve, ha végre a tavalyelőtt ígért Dirt 3 GfWL-telenítést végrehajtanák...