A Nexon az utóbbi időben hatalmas sikert aratott a The First Descendant című játékukkal, a cég vezérigazgatója szerint pedig a játékosok visszajelzései a legfontosabbak a modern AAA-játékok esetében. Tény, hogy a játékfejlesztési költségek az egekbe szöktek ebben a generációban. Míg alig több mint egy évtizeddel ezelőtt egy tipikus AAA-címet kevesebb mint 100 millió dollárból el lehetett készíteni, addig a modern videójátékok nem ritkán 200-250 millió dollárba kerülnek, ami hatalmas összeg. Emiatt a tétek emelkednek. Ha az adott játék ennyi pénzt emészt fel és megbukik, azzal a fejlesztőcsapat – de akár még a kiadó is – a csőd szélére juthat. A Nexon vezérigazgatója szerint az AAA-játékfejlesztés jelenlegi helyzete megköveteli, hogy a cégek odafigyeljenek a játékosok visszajelzéseire és akár teljesen más irányba vigyék el a fejlesztést, ha úgy ítélik meg, hogy ebben rejlik a siker záloga.

A 4Gamer-nek nyilatkozva Yong-Hyun Park kiemelte, hogy fontos a játékosok visszajelzéseit meghallgatni és teljesíteni, amit szeretnének. Kijelentette, hogy a modern AAA-játékok költségei folyamatosan emelkednek, és néha hatalmas lutri, hogy egy adott cím sikeres lesz-e, pláne az olyan régiókban, mint Korea, ahol gyakran kockáztatnak, amikor új ötletekkel vagy különböző műfajokkal kísérleteznek. Yong-Hyun Park azonban úgy véli, hogy a játékosok visszajelzései mindig megbízható támpontot jelentenek, ezért minden egyes fejlesztőcsapatnak és nagy kiadónak érdemes figyelembe venni őket, ahogy ezt a Nexon is megteszi a The First Descendant esetében.