Lehet szeretni vagy utálni, tény, hogy Darren Jason Watkins Jr., alias IShowSpeed (egyeseknek csak Speed) napjaink egyik legismertebb, éppen ezért legbefolyásosabb tartalomgyártója, akinek jelen pillanatban 28,7 millió feliratkozója van YouTube-on. A többnyire IRL streamekkel foglalatoskodó videós leginkább azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy szinte minden forgatása káoszba torkollik, sok esetben pedig még önmagát is veszélybe sodorja a mutatványaival, ami jól láthatóan nem igazán zavarja a rajongóit – ennek ékes bizonyítéka, hogy a budapesti látogatása során egy kisebb "sereg" követte nyomon a ténykedéseit.
A legutóbbi hajmeresztő attrakciója (két sportautó átugrása) azonban már a YouTube üzemeltetőinek is sok volt, így kéthetes pihenőre küldték a közösségi irányelvek megsértése miatt – ez persze nem gátolta meg abban, hogy folytassa a karrierjét, legutóbb például egy robot kutya (nevezetesen a Thermonator) lángcsóvái elől kellett a medencébe menekülnie. Felettébb kalandos élete van tehát hírünk alanyának, amibe most már akár mi magunk is belekóstolhatunk, egy tehetséges indie fejlesztő ugyanis elkészítette a rajongók legnagyobb álmát: az IShowSpeed videójátékot.
Gorka Games napjaink egyik legnépszerűbb motorjával, az Unreal Engine 5-tel ültette a streamert interaktív formába, a fenti videóban pedig részletesebben is mesél arról, hogy miként született meg a nem mindennapi projekt. Az IShowSpeed: The Game természetesen nem kíván Év játéka babérokra törni, pusztán azt nyújtja, amit egy ilyen cím láttán vár az ember: a híres/hírhedt tartalomgyártóval kell IRL streamet csinálni, hátraszaltókkal és (természetesen) ugatással szórakoztatva a közönséget, hogy szinten tudjuk tartani az egyébként folyamatosan csökkenő nézőszámot. Az ingyenes (INNEN letölthető) programba még a jól ismert varázsló is bekerült easter egg gyanánt, szóval lesz miért örülniük a fanoknak – bízzunk benne, hogy a fejlesztő megosztja majd a letöltési számokat.
A képek forrása: The Sun/MrWallpaper