Az RTX 50-es széria és a DLSS 4 megjelenése óta szinte naponta láthatunk olyan új videót, amiben az Nvidia legújabb felskálázó technológiáját veszik górcső alá bizonyos szempontok alapján, többféle játékban. Most viszont ráakadtam egy "érdekesebb" megközelítésre, ami a DLSS 4 képességeinek határait feszegeti: vajon milyen látványt képes megjeleníteni 360p-ről felskálázva egy friss megjelenésben, esetünkben a Marvel's Spider-Man 2 PC-s változatában. És igen, jól olvastátok, 360p-ről, azaz 640x360-ról van szó.

A tesztgépben egy i7 12700F,  32GB DDR4 3200MHz RAM és egy Palit RTX 4060 Dual foglal helyet, az eredmény pedig jobb, mint amire elsőre gondoltam volna:

Az már más kérdés, miért játszaná bárki így egy RTX 4060 tulajdonosaként, de ha régebbi kártyákon is segít a technológia, máris több értelme van az összehasonlításnak. A Marvel's Spider-Man 2 PC-s változata egyébként elég döcögősen indult, a játékosok rengeteg hibába és crash-be futottak (hálóhintáztak?), de ahogy az idő, úgy a portolást végző Nixxes Software is begyógyítja a sebeket, és sorra adja ki a javításokat hozzá. Ti kipróbáltátok már?

A borítókép forrása: Sony