A Candyland Youtube-csatornára került ki az a négyperces videó, amiben megnézhetjük, hogyan fejlődött az Elder Scrolls-sorozat grafikája az 1994-ben kiadott Arenától kezdve a 2011-es Skyrimig, egyúttal azt is leszűrhetjük, mennyit fejlődött a videojátékgrafika az Elders Scroll első és ötödik része között eltelt tizenhét évben.
A videó természetesen csak az öt alaprészt veszi górcső alá, tehát az Arenát, a Daggerfallt, a Morrowindet, az Obliviont és a Skyrimet, a kiegészítők és egyéb vadhajtások nincsenek benne – már csak azért sem, mert azok nem igazán változtak az alapjátékhoz képest, mindig valamelyik rész motorját használták.
Először is, Pete Hines a kiadó részéről megerősítete, hogy lesz TES VI. Másodszor, Todd is lenyilatkozta, hogy a Fallout IV. élvez 2011 óta prioritást, de mivel ciklikusan fejlesztenek, hamarosan ez is végetér (értsd, a csapaf ismét nekiáll a következő TES résznek, ahogy az történt korábban). Harmadszor pedig, az ESO-t és a TES sorozat két teljesen különböző cég készíti, amelynek csak a tulajdonosa (Zenimax Media) és a kiadója (Bethesda Softworks) közös. A TES sorozatért Todd Howarddal az élen a Bethesda Game Studios felel (meg a falloutokért is), az ESO-t a Zenimax Online Studios készíti, Matt Firorral és Richard Lamberttel a fedélzeten, miután Paul Sage céget váltott tavaly.
A Witcher 3 most picit odapörkölt a BGS-nek, mert a Fallout IV maximum kegyelem kapott díjakat év végén (személyes véleményeket most hagyjuk, hogy melyik a jobb, szebb, *****sabb, kékszeműbb, vagy kinek hány centi), és jelenleg a sandbox rpg királyai a lengyelek (mondjuk eladásokban és bevételben viszont Fallout IV-nél van az óriási fölény). De, ezt a BGS számára szakmai téren nem kicsi blamát kell majd kijavítania a következő TES sorozatnak, amely előreláthatólag 2017 év végén vagy 2018 év elején érkezik úgy, hogy idén már talán lesz némi teaser vagy leak infó.
A legjobb az egészben, hogy a FO/TES Witcher konkurenciából mi járunk a legjobban, mert csak így fejlődik a genre, ha nem egy, hanem két kakas harcol a szemétdombon...
A ciklikusságot megértem, mondjuk tőlük jobban örülnék, ha új ipt is bedobnának, hogy legyen valami más érdekesség is tőlük. A witcher jobban sikeredett, mint a fallout 4, viszont egyik játék legújabb részét sem próbáltam még, ezért erről nem tudok érvelni és véleményezni, kritika alapján most a lengyeleké az első hely, mert tényleg sokat beletesznek a játékaikba.
A konkurencia és rivalizálások nem rosszak semelyik műfajnál sem, mert végül is ettől fejlődik a játékipar, meg hogy ki mennyit tud átvenni és kreatívabban felhasználni a meglévő ötleteket.
A legújabb ES játék valószínűleg vagy remakeje lesz az első kettőnek, vagy pedig olyasmi lesz, hogy az összes rész elemét és világát belegyúrják egybe, viszont ez nagyobb vállalásnak néz ki és nem jelenne meg 2018 előtt.
Annak kicsi a valószínűsége, hogy kijön még egy egyjátékos játék a szériából, mint ahogyan a warcraft4 és wow esetében is, ameddig fut egy történetet folyamatosan mesélő széria, addig nem készülnek nem online verziójú játékok. Ez főleg a történet mesélése és az események miatt van, mert mindig történik valami új és a játékosok is alakíthatják a jobb játékokban a történéseket, másik szempont meg a bevétel. A TESOból több bevétel származhat, mintha csinálnának egy nem online játékot.
A warcraft4 et is hiába várjuk, akkor lesz maximum, ha olyan történetet tudnak kitalálni a fejlesztők, ami elkülönül a fő szálaktól és olyan történésekkel rendelkezik, ami nem érinti semmilyen, vagy csak kis részben a főszálat. Annak nagyobb a valószínűsége, hogy feljavított grafikával és sok modderrel elkészül egy méltó folytatás szerűség.
Először is, Pete Hines a kiadó részéről megerősítete, hogy lesz TES VI. Másodszor, Todd is lenyilatkozta, hogy a Fallout IV. élvez 2011 óta prioritást, de mivel ciklikusan fejlesztenek, hamarosan ez is végetér (értsd, a csapaf ismét nekiáll a következő TES résznek, ahogy az történt korábban). Harmadszor pedig, az ESO-t és a TES sorozat két teljesen különböző cég készíti, amelynek csak a tulajdonosa (Zenimax Media) és a kiadója (Bethesda Softworks) közös. A TES sorozatért Todd Howarddal az élen a Bethesda Game Studios felel (meg a falloutokért is), az ESO-t a Zenimax Online Studios készíti, Matt Firorral és Richard Lamberttel a fedélzeten, miután Paul Sage céget váltott tavaly.
A Witcher 3 most picit odapörkölt a BGS-nek, mert a Fallout IV maximum kegyelem kapott díjakat év végén (személyes véleményeket most hagyjuk, hogy melyik a jobb, szebb, *****sabb, kékszeműbb, vagy kinek hány centi), és jelenleg a sandbox rpg királyai a lengyelek (mondjuk eladásokban és bevételben viszont Fallout IV-nél van az óriási fölény). De, ezt a BGS számára szakmai téren nem kicsi blamát kell majd kijavítania a következő TES sorozatnak, amely előreláthatólag 2017 év végén vagy 2018 év elején érkezik úgy, hogy idén már talán lesz némi teaser vagy leak infó.
A legjobb az egészben, hogy a FO/TES Witcher konkurenciából mi járunk a legjobban, mert csak így fejlődik a genre, ha nem egy, hanem két kakas harcol a szemétdombon...
Annak kicsi a valószínűsége, hogy kijön még egy egyjátékos játék a szériából, mint ahogyan a warcraft4 és wow esetében is, ameddig fut egy történetet folyamatosan mesélő széria, addig nem készülnek nem online verziójú játékok. Ez főleg a történet mesélése és az események miatt van, mert mindig történik valami új és a játékosok is alakíthatják a jobb játékokban a történéseket, másik szempont meg a bevétel. A TESOból több bevétel származhat, mintha csinálnának egy nem online játékot.
A warcraft4 et is hiába várjuk, akkor lesz maximum, ha olyan történetet tudnak kitalálni a fejlesztők, ami elkülönül a fő szálaktól és olyan történésekkel rendelkezik, ami nem érinti semmilyen, vagy csak kis részben a főszálat. Annak nagyobb a valószínűsége, hogy feljavított grafikával és sok modderrel elkészül egy méltó folytatás szerűség.
http://m.youtube.com/watch?v=qJCiNmYIrr8
Egyébként plusz egy percben belevehették volna a TES Online-t, esetleg a Skyrim Enb modjait, mert tényleg gyönyörűvé válhat tőle a Skyrim.