Természetesen pozitív értelemben értettem utolsó mondatomat, hiszen ami az id Software kezei közül kikerül, az csak és kizárólag profi és minőségi alkotás lehet! Annak idején igencsak be lett harangozva a Doom 3 és a hozzá alakított motor, s lássuk be: bizony méltán kapott nagy felhajtást, reklám ide vagy oda igencsak jó játék lett. Sajnos a kiegészítést, a Quake 4-et és bármilyen más nevű "mellékterméket" már más csapat készítette, így vártuk már, hogy a fejlesztőgárda bejelentsen valami egészen újat. Nos ez végre megtörtént, hiszen a cég elnöke, Todd Hollenshead büszkén közölte velünk és a londoni közönségével, hogy valami igencsak nagy durranás van készülőben az id főhadiszállásán, amely láttán kiugranak a szemgolyóink örömünkben. Hm... más esetben legyintenék egyet, ám egy ilyen múltú csapatnak adnom kell a szavára, így kérve kérlek benneteket, ti is tegyetek így. Ami méginkább örömteli hír, az az hogy az új játékhoz egy vadonatúj Carmack-féle engine is párosul majd, így grafika terén is kapunk némi vérfrissítőt. Hát kérem szépen, ezek után a fél karomat adnám egy dátumért vagy galériáért!
(A lenti képek korábbi id Soft játékokból valók.)
(A lenti képek korábbi id Soft játékokból valók.)
Mellesleg a játékipar alapja a pletyka...
1. Ez szubjektív.
2. Egy hírben miért kell ilyen felesleges megállapításokat tenni?
3. Ez a fogalmazásmód általános iskolás szintű.
Olvasgass kicsit és utána fikázz hozzászólást. Che írta, hogy voodoo -n is elmegy trükközéssel. Nos, erre írtam a következő postomat.
Tudod, létezik olyan, hogy grafikai engine és olyan is, hogy AI és objektumkezelő engine. Valóban nem érthetek hozzá. Attól, hogy valaminek szép a grafikája, nem kellene a CPU -t leterhelnie 2GByte ram mellett. A GPU ezért lett kitalálva és a VRAM is. Érdekes módon, azért a FarCry szinte full grafikán el tudott futni, holott nagyobbak voltak a terek, nem beszéve a HL2 -ről. Nos, akkor ez hogy is van? A játék optimalizálatlan volt sztm. Többet is ki lehetett volna préselni belőle, de ennyire futotta. Az megint egy más kérdés, hogy sztm. semmi köze nem volt a Doom1-2 feelinghez. A másik dolog, hogy engem nem tudsz meggyőzni arról, hogy jó játék volt. Kár erről vitatkozni is. Azért, mert a véleményemet le merem írni egy számomra gagyira sikeredett játékról..., ez van. Nem próbállak én sem meggyőzni téged arról, hogy eddig rossz játékkal játszottál. Ugyanis nem vagyunk egyformák. Neked a körte tetszik, nekem pedig az alma. Az pedig, hogy mennyire értek a játékokhoz, nem tudhatod.
Jööjn már az új GAME!!!!!!!!!!!!!!4
Egyik szavaddal ütöd a másikat nagy gépigény aztán meg egy Voodon is elmegy!!! Nos Carmack az egyetlen (ha jól tudom) Aki nem D3D re irta a grafikát hanem glide-ra. Ez elég jó dolog. Hisz így kisssebb a gépigény is! Na mind1. Amúgy amilyen géped van nem is értem miért fontos a Grafika!!!!!! Nos az elemlánpa nekem is furcsa volt az elején!! DE!!!! Nagy DE ez azért megadta a hangulatát!! Ja igen mellesleg Szerintem egy SZ@R játék nem kapott volna annyi díjat anno és nem lett volna egy csomó helyen az év játéka!!!!!! De Ízlések és Pofonok!!!!
Nekem tettszett! a Doom3 mert jó érzés volt a Nagy öreg klasszikusnak a folytatásával játszani!!!
CHE Attila: Már több cikkben is láttam mit írt. Komolyan mondom ő a leg éppkézlábab Admin!
Amúgy meg az új játékot nagyon várom. Hiába Far cry meg a többi az FPS eket az ID alapította és kész. Amikor kijön úgyis lemos mindent az FPS-ek piacárol UT3 IDe UT3 oda!!!!
D0nci: Az meg hogy csónya a Q4 egyenesen sértőnek tartom!!!!!! Ne merd mégegyszer az UT hez hasonlítani!!!!!!!!!!!!!!!!! Tedd fel a q4-et video qualityre!!! ok!!!!!!!!!!!!!
Na ENNYI!!! LOL
Kösz az infót.Mindegy akkor valami jöjjön az a lényeg,úgyis jó lesz.
Egyébként olvastam azt is,hogy a Doom4 készül náluk,szóval...
a grafika pedig szerintem nemrossz!!!
az id-nek csak jó játékai vannak (DOOM, QUAKE, RTCW)
Che, te miért Carmackot isteníted? Ő "csak" a motorért felel, a játékért már mások.
Én végigvittem a Doom3-at, de szerintem egy kis idő elteltével már nem volt igazán ijesztő, mert ugyanaz várt mindig és nem volt olyan profin megoldva, hogy ez elég legyen. A grafika sem volt egy nagy eresztés, bár volt benne 1-2 jó dolog, de a gépigénnyel együtt az is nagy csalódás volt. Mondjuk, nem is vártam túl sokat az id-től, az igazán nagy elmék már rég nincsenek ott, akik miatt hírnevet szereztek. Tim Sweeney alaposan lefőzte őket az UE3-mal, meg a Crytek is a CryEngine2-vel. És még mindig ott van pár új motor, ami szintén nagyon sokat tud, csak még nem láttunk eleget belőlük.
Én amondó vagyok, a motor sem lesz olyan áll-leejtős, mert mire előjönnek valamivel, már kopogtatni fog az UE4 is talán vagy a 3-nak a fejlesztett verziója. Még korábban tán azt is mondták, nem csak új név lesz, hanem új stílus is a most készülő játék. Ez viszont már érdekes lenne. De csak akkor lesz belőle valami jó, ha vannak a csapatban kreatív emberek is. Mert még egy Doom3 szintű blamát nem engedhetnek meg szerintem. Egy esélyt megérdemelnek, de valahogy nem hoz lázba, hogy új id játék készül...