A pénzügyi helyzetre kitérve magabiztosan konstatálták, hogy a második negyedévben is stabilak bevételi fronton (amire az erősödő dollár is nagy hatással bírt), minek köszönhetően megtartották tisztes pozíciójukat még ebben a botrányos gazdasági helyzetben is. Természetesen innentől kezdve az év további részére fókuszálnak, aminek perspektíváit az online játékaik további fejlesztései és egyben erősítései jelentik. Értelemszerűen erre fektetik a hangsúlyt, hiszen ahogy ők is mondták: „ez már több mint egy piac”, amit alaposan ki kell szolgálni az előfizetők megtartásának érdekében (ti. sokan elégedettek a mostani World of Warcrafttal, ami inkább az alkalmi játékkedvelőknek kedvez, mintsem a hardcore játékosoknak).
Azért halkan hozzátették, hogy a régebbi játékaikat is bizony azért csiszolták, csúsztatták, halasztották olyan sokáig, hogy közel legyen a tökéleteshez, s éppen ezért kell a játékosoknak türelemmel viseltetniük a StarCraft 2 csúsztatásának ellenére is, ami köztünk szólva egyáltalán nem meglepő hír a Bizzard háza tájáról.
Állításuk szerint amint megjelentetik a játékot, már egyből ráállnak az első küldetéslemez fejlesztésére. Emellett örömmel jegyezték meg, hogy a StarCraft első része mennyire nagy e-sportjátékká nőtte ki magát, és bízva bíznak abban, hogy a második résszel is hasonlóan nagy rajongótáborra fognak szert tenni. Ázsia ugyebár nagy szeletet képvisel a Blizzard játékának tortájában, ezért ígéreteik szerint a kínai Battle.Net létrehozásával méginkább visszaszorítják az ottani kalózmásolatok elterjedését.
A Battle.Net 2.0 és a StarCraft 2 házassága
A fejlesztők olyan StarCraft-játékot akarnak, ami nem hónapokra, hanem akár évekre köti le a játékosokat az első részhez hasonlóan (hm, ehhez mondjuk nem kellett volna kihagyni a LAN lehetőségét...), s ezt fokozza a Battle.Net 2.0 bevezetése, amit másik készülő remekükben, a Diablo 3-ban is látni fogunk. Véleményük szerint nemcsak eme két játékban, hanem a közelgő szoftvereikben is alapelem lesz az újdonsült Battle.Net rendszere, ami számos változást ígér elődjéhez képest: kidolgozottabb barátlista, integrált és instant bajnokságok, sokkal jobb netkód, ami kiküszöböli a magas pinget, stb.Azért halkan hozzátették, hogy a régebbi játékaikat is bizony azért csiszolták, csúsztatták, halasztották olyan sokáig, hogy közel legyen a tökéleteshez, s éppen ezért kell a játékosoknak türelemmel viseltetniük a StarCraft 2 csúsztatásának ellenére is, ami köztünk szólva egyáltalán nem meglepő hír a Bizzard háza tájáról.
Állításuk szerint amint megjelentetik a játékot, már egyből ráállnak az első küldetéslemez fejlesztésére. Emellett örömmel jegyezték meg, hogy a StarCraft első része mennyire nagy e-sportjátékká nőtte ki magát, és bízva bíznak abban, hogy a második résszel is hasonlóan nagy rajongótáborra fognak szert tenni. Ázsia ugyebár nagy szeletet képvisel a Blizzard játékának tortájában, ezért ígéreteik szerint a kínai Battle.Net létrehozásával méginkább visszaszorítják az ottani kalózmásolatok elterjedését.
Hát hogyne. Majd egyszerre fogjátok kiadni, úgy biztosan jobban megéri majd nektek. A playerek meg mind a 3 Stracraft részt és a Diabló 3-at is megveszik és egyszerre is fognak játszani vele.
Én már látom hogy Starcraft 2 nem jön ki előbb jövő év április-májusnál előbb, és így Diabló 3 is legalább +1 év a SC2 kiadása után, ami azt jelenti 2011 május a legközelebbi dátum.
Tökéletes a játék nem lehet , mert nincs benne LAN! -8 pont. Pont az egyik legfontosabb szolgáltatás fog hiányozni belőle.
Ebből is látszik hogy szarnak úgy általában az emberekre és célzott piacokra fogják kibaszni a gammáikat (korea, usa, stb).
A netkód fontos, de szart sem ér ha szar az infrastruktúra!
Ennyit az Afrikai meg más hasonló szegényebb zónák netes félzárkóztatásáról is. Pedig ezek a húzó dolgok a PC-s és netes iparban, Egy jó játék.
Én például mit fogok csinálni, ha szeretnék egy jót játszani a barátaimmal? Vagy akár csak az öcsémmel????
Warcraft film,na ez egy külön téma mert már minden félét hallottam róla de úgy látom,hogy akkor még igazából most se tartanak sehol a filmmel.Úgy hallottam,hogy élőszereplős lenne és a Szövetség egyik katonájának a szögéből menne a dolog a 3.háború után 3 évvel.. de ezt még régebben hallottam, már 2009-es dátumról is beszéltek anno.. bár Én jobban örülnék egy olyan Wowos filmnek mint amilyen hivatalos videók vagy mint amilyen a Cinematics. Amúgy régebben beszélt arról egy Blizzardos,hogy természetesen előfordulhat,hogy előállnak egy 4.Warcrafttal (jó lenne Lordaeront vissza csatolni az emberekhez ). A WoW-hoz meg jön még kieg,az alap térképen elég sok hely van még ahova nem tehettük be a lábunkat de erre is azt mondták a fejlesztők,hogy addig még várhatunk.
A Diablo 3 vagy év végén vagy már csak jövőre fog jönni vagy when it's done.
Vagy jöhet a Warcraft 4 is felőlem.
WoW kiegészítőkből szerintem lassan elég lesz már,helyette majd gyártanak Diablo 3 kiegészítőket
a diablo 3-mal meg már kivan mivel rohadt rég bejelentették és meg hülyülök hogy nem tudok játszani a diablo 2-ben már 2 karit húzok egy babát az ellett cseszve de rohadt jó cuccai vannak és a másik meg egy necro ami szinte halhatatlan...
nos nem is tudom valahogy ugy érzem az sc2 nagyon jó lesz az achivementekkel együt jobb lesz mint a dow2
Na most küldetéslemez lesz vagy epizódos megjelenés?
Warcraft-film: pornó már van belőle...
Szerintem jövőre a Wings of Liberty mellé csupán egy WoW kieget kapunk, Diablo 3-at meg 2011-ben. Már csak két hét és kiderül.
A LAN kivétele pedig hatalmas hiba szerintem a StarCraft első részében ez kötött le évekig...
A kínai esetet meg végülis így is fel lehet fogni. Habár a kínai kormány felelőtlen és régimódi döntései nagyban hozzájárulhatnak ahhoz, hogy törtön játszanak sokan. Igaz viszont az is, hogy a kettő nem biztos, hogy összefüggésben van, de nem lepődnék meg, ha valakit zavarnának a homokzsákok olyannyira, hogy áttérne nem legális szerverekre.
"A fejlesztők olyan StarCraft-játékot akarnak, ami nem hónapokra hanem akár évekre köti le a játékosokat az első részhez hasonlóan (ehhez mondjuk nem kellett volna kihagyni a lan lehetőségét, khm..), s ezt fokozza a Battle.Net 2.0 bevezetése, amit másik készülő remekükben, a Diablo 3-ban is látni fogunk."
Továbbra sem értem, hogy ezen miért vannak annyian kiakadva . Szerintem ők sem hülyék, s nem azért vették el a LAN-t, hogy jól kicsesszenek magukkal, meg azokkal, akiknek nincs megfelelő nete játékra. Felmérhették a helyzetet, és valószínűleg azt szűrték le, hogy a legálisan játszók többsége már nem LAN-on, hanem neten keresztül játszik. Illetve benne lehet e döntésben az is, hogy a LAN sokkal könnyebb lehetőség a tört játékokkal való játszásra. (Mondjuk azt a mukit amúgy nem is értem, aki képes letölteni a StarCraft-ot vagy a Diablokat - szentségtörés! ) Persze a WoW példáján is láthatjuk, hogy egy kizárólag online játékot is simán lehet "ingyér" játszani... Én mindenesetre még mindig nem tudok kiakadni ezen, hogy nem lesz LAN a SC2-ben.
A WoW már lassan 6 éve leköti a játékosokat, pedig nincs benne LAN .
Bizonyára úgy lesz, hogy nyafogunk ezen most, meg húzzuk a szánkat, gondolva a régi nagy LAN-partykra, de mikor kijön a játék, s valóban ütni fog, már rég nem fog érdekelni minket, hogy hol is gyaluljuk az ellent.