A játékmenet persze nem sokban különbözik a klasszikus StarCrafttól. Most is egy gyors, rushra kihegyezett RTS-t kapunk, csak épp látványos 3D-s grafikával és új egységekkel. Akik annak idején szerették az SC-t, otthonosan mozognak a folytatásban, akik pedig nem találkoztak a '98-as klikkelőbajnoksággal, az alapoktól tanulhatják újra a játékipar talán legjelentősebb stratégiáját.
A StarCraft 2: Wings of Liberty emberi kampánya egyébként Jim Raynorra összpontosít, aki Sarah elvesztése óta nem találja önmagát. A sztori annak ellenére is hozza a megszokott Blizzard-szintet, hogy a StarCraft 2-t azonnal eSportjátéknak szánta az amerikai fejlesztőcsapat, azaz a Battle.net támogatása nemcsak adott, hanem szó szerint elengedhetetlen (értsd: folyamatos internethozzáférés nélkül a StarCraft 2: Wings of Liberty nem játszható).
A StarCraft 2: Wings of Libertyt két kiegészítő követi: a StarCrfat 2: Heart of the Swarm (zerg expanzió) és a StarCraft 2: Legacy if the Void (protoss expanzió). Persze az alapjáték nélkül egyik sem futtatható, így annak ellenére sem kezelhetők teljes értékű programként, hogy sok új egységet, komplett sztorit és pár játékmetetbeli módosítás is eszközölnek.
https://www.g2a.com/r/2starcraft2
Remek játék és a multiplayer is nagyon jó lett .
Mindenkinek ajánlom a multiplayer-t!
nem tudja valaki most mennyibe kerülhet ?
Egyetértek az előttem felsorakozókkal abban hogy a világ egyik legjobb RTS-e. Az áráról annyit hogy a Blizzard "fölött" az Activision áll és természetesen Kotick bácsi az élén. A másik problémára pedig Chris frappáns válasza igaz (videoteszt) hogy maradtak az alapoknál és nem az EALA módjára "torzszülött" RTS-t gyártottak nevezetesen a C&C 4-et. Ami pedig az egyéni véleményem ha lesz hozzá gépem megveszem, mert szerintem megéri a '98-as etalon folytatása és megérdemelten.