A Gran Turismo 5 ezer évig készült, és amikor végre megjelent, megosztotta a játékosokat. Egyesek látták benne a Polyphony Digital szakszerűségét és tény, hogy új szintre tudta emelni a konzolos autóőrületet. Azt viszont még a legelvakultabb rajongók is felrótták neki, hogy az ígért lenyűgöző grafika és részletesség csak addig tart, amíg prémium autóban ülünk. Amint átpattanunk egy sztenderd kocsiba (ami az 1000 autóból 800-at takar), már nincs műszerfalas nézet és a kocsi modellje is csúnyább (sőt, sok autót a GT4-ből emeltek át HD-ben -- legalábbis a rossz nyelvek szerint).
Jamaucsi Kazunori persze nem süket, hallotta a rajongók elégedetlenkedését és beígérte a 2.0-s javítást, ami megannyi apróságon túl a műszerfalas nézetet is pótolja a sztenderd autókban. S hogy mégis milyen lett a végeredmény? Tessék megnézni az alant látható videót!
Na, tetszik?
Jamaucsi Kazunori persze nem süket, hallotta a rajongók elégedetlenkedését és beígérte a 2.0-s javítást, ami megannyi apróságon túl a műszerfalas nézetet is pótolja a sztenderd autókban. S hogy mégis milyen lett a végeredmény? Tessék megnézni az alant látható videót!
Na, tetszik?
Amúgy meg fölösleges mélyebben belemenni, mert mindenki azon játék mögé sorakozik fel, amelyikhez a platformja köti, s csak ócska fanboyháború lesz a vége.
Nem azért, de a NFS Shiftben tényleg ki voltak dolgozva a belsők, mind a ... nemtom mennyiben (50-80?), oké nem 1000, na de akkor is.
Forza 4 jött ahogy ígérték. Mi történt? Föltörölte a GT5-el a padlót...
Mindegy, engem sokkal inkább a verseny közbeni mentés lehetősége hoz lázba, Le Mans 24, here I come!