Nos, a Rockstar Games sajnos nem hazudtolta meg önmagát: a tegnap kiadott Heists DLC összeroppantotta a GTA Online-t, így most sok játékos maradt hoppon, valahogy úgy, ahogy annak idején a GTA 5 multiplayer komponensének indulásakor.
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
A lent látható üzenet sok rajongónak okozott bosszúságot, majd' egy teljes napig nem lehetett játszani a programmal, különösen Xbox One-on voltak problémák, de persze egyik verzió sem volt 100 százalékos. A Rockstar pont most jelentette be, hogy kijavították a hibát, és fut a játék, szóval lehet, hogy csak valami apró gebaszról volt szó. Ugyanakkor kicst aggasztó, hogy a csapat ilyen hosszadalmas késés után sem képes azonnal működő DLC-t készíteni. Mi lesz itt a PC-s megjelenéskor, kérem?
Azért remélem, hogy a R* nem húzza tovább a kiadási időpontot (meg az idegeket), de ha mégis, akkor (az új időponttól függően) lehet, hogy komolyan elgondolkodok a cserén.
Nálunk 10-én este 18 óra körül borult fel minden. Már 15:00-kor is alig tudtam egy heist-ba belépni, mert amint Megjelent az értesítés egy rablásról, már sec perc alatt lett rá jelentkező. Aztán egyre nehezebben lehetett belépni és akkor is sokszor dobott ki a rendszer. Végül belpést is lehetlen volt megcsinálni.
Mármint úgy érted, az újabb csúsztatástól? :)
(Erről jut eszembe (teljesen véletlenül), hogy ha én az éves előfizetés mellé a GTA5-öt kértem, van lehetőség más játékot kérni helyette?)
Mármint úgy érted, az újabb csúsztatástól? :)
(Erről jut eszembe (teljesen véletlenül), hogy ha én az éves előfizetés mellé a GTA5-öt kértem, van lehetőség más játékot kérni helyette?)
Egyszerű; vérengzés és mészárlás lesz a Rockstar háza táján!