3D-s modellek készítésekor az egyik legnehezebb feladat a haj és a szőr élethű megjelenítése. Ez rengeteg fejfájást tud okozni a szakembereknek, ugyanis bonyolult, összetett folyamatról van szó, amit könnyebb elrontani, mint jól csinálni -- szerencsére az Nvidia már 2008 óta kínál egy lehetőséget ennek megkönnyítésére. Ez az Nvidia HairWorks, ami tegnap egy friss technológiai demót kapott, megmutatva, hogy a megszületése óta hol tart és mennyit fejlődött ez az eljárás.
Ezt tudja az Nvidia HairWorks
Az Nvidia videóban mutatja meg, hogy mennyit fejlődött az évek során a haj és a szőr modellezésére kitalált HairWorks technológia.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
igen, igen, baromi jól néz ki lassított felvételen, csak ezzel egy probléma van, remélem nem kell ecsetelnem, hogy mi az...