Konzol

Bármiféle hírverés vagy figyelmeztetés nélkül megjelent a Dead Rising 3 negyedik és egyben utolsó letölthető tartalma, a The Last Agent. Ebben Park ügynökkel, a ZDC alkalmazottjával vethetjük bele magunkat  Los Perdidos zombiktól hemzsegő utcáinak forgatagába, az oldalunkon pedig pár új fegyver, valamint egy új jármű van, hogy azért mégse legyen unalmas a friss kaland. A Dead Rising 3 The Last Agent DLC 10 dollárért vásárolható meg, míg akik korábban már megvették a Season Pass csomagot, azoknak további fizetés nélkül, ingyenesen tölthető a pakk. 

Az Activision március 31-én beveri az utolsó szöget is a Guitar Hero, a DJ Hero és a Band Hero koporsójába, ettől a naptól ugyanis nem lehet majd több letölthető tartalmat vásárolni ezekhez a játékokhoz. A döntés hátterét talán nem kell részletezni, hiszen halott sorozatokról beszélünk, illetve pénzbe kerül a játékban felcsendülő híres dalok licencelése. Természetesen a korábban megvásárolt tartalmak bármikor elérhetők maradnak, akkor is, ha töröljük egyiket vagy másikat.

Új, kifejezetten impresszív videó érkezett az EA Sports UFC-ből, melyben azt láthatjátok, hogy milyen perverz részletességgel sikerült megalkotni a játékban szereplő harcosokat, s ezek animációja mennyire közel áll a valósághoz. 

Megjelent az Infamous: Second Son című PS4 exkluzív játék, és természetesen megérkeztek az első pontszámok is. Az új Infamous jól teljesít, általában 7-10 pontok közötti értékeléseket gyűjtött be, a Lazygamer újságírója pedig így összegezte az élményt: „ Az új Infamous bebizonyította, hogy egy ideig még biztosan nem halnak ki a single-player játékok. Ha csak a főszálat játszod végig, a mellékküldetésekkel nem törődve, garantáltan eltöltesz a programmal 8-10 órát. Ezt meg is duplázhatod, szabadon kószálva Seattle-ben, amely jó hosszú időre elfoglal.” A játék egyébként rögtön letölt egy első napos frissítést a lemez konzolba helyezése után, mely öt órányi plusz játékidőt, játékegyensúly-javításokat, illetve néhány új fejlesztést ad hozzá a programhoz.

Kodzsima Hideo a hét közepén behatolt egy videójáték-üzletbe Párizsban, melyről az alábbi videó tanúskodik...

A Castlevania-sorozat egyik kulcsfontosságú fejlesztője, Igarasi Kódzsi már nem dolgozik a Konaminak. A távozás mögötti indok az, hogy olyan játékokkal szeretne foglalkozik, amiket igazán el akar elkészíteni. IGA hamarosan egy új stúdiót nyit, s bízik abban, hogy rajongói vele tartanak karrierje új fejezete során.

Karl Stewart, a Square Enix vezető marketingese elhagyta a céget, a tényt saját blogján jelentette be. Stewartnak nagy része volt a Tomb Raider reboot sikerességében: „Egész életembe emlékezni fogok a lehetőségre. Karrierem egyik fontos feladata volt ez a munka, és hiszek benne, hogy a Crystal Dinamics, az egyik legjobb, legemlékezetesebb újrakezdést alkotta meg a videojátékok történelmében.” -- írta. Igaza van. Karl Stewart áprilistól a Los Angeles-i Petrol Advertisingnél fog dolgozni, amely többek között az EA-val, a Konamival, a Capcommal és az Activisionnel áll partneri viszonyban.

A hét másik, szám szerint hatodik (a másik kettő Marc Whitten, illetve Jaime Griesemer nevéhez fűződik) nagy távozása az volt, hogy Stig Asmussen, aki a God of War-sorozat indulása óta jelent volt, kilépett a Sony Santa Monicától. Hogy miért távozott, az rejtély, bár egész biztos köze van ennek a lépéshez ahhoz, hogy nemrégiben leépítették a stúdiót, s állítólag egy készülő projektet is lelőttek.

Így nézne ki a Final Fantasy 14: A Realm Reborn, ha egy 16 bites játék lenne.

Játszani mindenki szeret, még a fogyatékkal élők is. Ben Heckerdorn, egy független hardver modder megalkotta az egykezes PS4 kontrollert, melyről az alábbi húsz perces videó tanúskodik. Érdemes megnézni, hogy mennyi munka van az átalakításban, abban, hogy fogyatékkal élők is használhassák a PS4-et!

Peter Molyneux, a Lionhead főnöke a napokban azt nyilatkozta, hogy nem kell leírni a Nintendót. Azt állítja, hogy a Nintendo a Wii-vel remekül megtalált egy piaci rést, amellyel sikerült rengeteg új játékost szereznie, azonban a Wii U-val egy picit eltévedtek. Szerinte a Nintendónál szuper intelligens emberek dolgoznak, és biztos abban, hogy a japán cég be fog jelenteni egy új hardvert, mellyel bebizonyítják, hogy pontosan tudják, milyennek kell a jövő játékainak lenniük. Ugyanakkor a Wii U-t nem tartja „szexi hardvernek”, és ő csak szexi hardvert használ.

A Sony a GDC alkalmából közölte, hogy a PS4 Eye-ból eddig 900.000 darabot értékesítettek. Szép szám, gratulálunk!

Az Oculus Rift csapata nem aggódik amiatt, hogy a Sony a saját virtuális valóság szemüvegével, a Project Morpheusszal jelentkezett, attól azonban nagyon tartanak, hogy valaki beszállva ebbe a fejlődő piacba letöri a potenciális vásárlók lelkesedését. „Nem hagyhatjuk azt, hogy lejátszódjon egy olyan forgatókönyv, amiben az emberek izgatottak lesznek a virtuális valóság szemüveggel kapcsolatban, s egy erős PC- hiányában megveszik a Sony megoldását, csakhogy kiderüljön: rossz, csalódást keltő a szemüveg.” A Oculus Team azon lesz tehát, hogy bebizonyítsák, igen is nagyon jók a virtuális valóság szemüvegek, miközben remélik, hogy mások nem teszik ezt tönkre.

Apropó, Project Morpheus: a GDC során megtudtuk, hogy az  EVE Valkyrie és a Thief támogatni fogja az eszközt, az azonban nem igaz, hogy a DriveClub a VR szemüveg miatt késik.

Íme a Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes launch trailer:

A Project Sparkot most már bárki kipróbálhatja Xbox One konzolon, a játék bétatesztelése ugyanis nyitottá vált. A cég készített egy rövid montázst a legjobb alkotásokról, hogy ezzel adjon kedvet a csatlakozáshoz.

Megjelent a Plants vs. Zombies: Garden Warfare első letölthető tartalma, a Garden Variety Pack. Ebben egy új pálya lapul, 24 új képességfejlesztés, valamint egy friss, 8v8 játékmód, a Gnome Bomb, amiben a két csapatnak egymás bázisát kell elpusztítania -- a legjobb az egészben pedig az, hogy mindez teljesen ingyenes.

A hét kérdése: melyik a kedvenc videojátékos fegyvered?

1 2