Az Evolve lényege, hogy négy játékos megpróbál levadászni egy ötödiket, aki egy szörnyeteg bőrébe bújva igyekszik majd ezt elkerülni -- természetesen a vadászok szétcincálásával --, illetve különféle feladatokat azelőtt megoldani, hogy szűrét kiterítenék a kandalló előtt. De miért csak négy vadász hajthatja a vadat? -- tehetjük fel a kérdést. A Turtle Rock szerint a válasz lényegében az, hogy mert ennyi bőven elég.
„Az első dolog, amivel a Valve-os srácok előálltak, miután kipróbálták a Left 4 Deadet, hogy kipróbálják, nem működik-e a játék öt vagy hat játékossal” -- kezdte magyarázatát Chris Ashton kreatív igazgató a Gameinformernek adott interjújában. „Ki is próbálták a kód megváltoztatása után, de aztán visszatértek a négy játékos felálláshoz. A legtöbb ember ugyanis könnyen nyomon tud követni három barátot. Tudod, hogy egy itt van, egy szembe veled, egy a balodon. És nem megy ki a fejedből, hogy ennek ötven életerő pontja van, annak nyolcvan, mindez számon tartható, miközben egy másik csapattal harcolsz. Öt embernél viszont ez már nem működik, ekkor a játékos valahogy elveszti a fonalat, valaki mindig elveszik szem elől, elfelejtődik valaki életerőpontja, és így tovább. Négy barát fejben tartása túl sok.”
Phil Robb szerint az is szerepet játszik a négy játékos szerepeltetésében, hogy ennyi embert könnyebb kétfelé osztani. Kettő-kettő és kész. Ha viszont öten vannak a pályán, akkor marad egy plusz ember, aki „szabadon szaladgál és valami hülyeséggel saját magát vadássza le.” Hát ezért kell beérnünk négy vadásszal a PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkező Evolve-ban.
2-3 felállásról nem hallottak? Véletlenül sem szabad még gondolkoznunk sem, hogy hol is tartózkodik az 5. és 6. tag....
ez ismerős :D
csak a hülye szabadon sokszor jól sül el :D mondjuk 15%ban