Kezdünk kissé megnyugodni, ahogy közeledünk az Assassin's Creed Shadows március 20-i megjelenéséhez, hiszen egyre több jel (például egy 20 perces gameplay-videó) mutat arra, hogy pompás végeredményre számíthatunk. A Ubisoft népszerű sorozatának legújabb része kiemelt jelentőséggel bír a vállalat számára is, a vezetők ugyanis rendkívül nehéz időszakot tudhatnak maguk mögött, ezúttal pedig nem lőhetnek bakot, mivel annak beláthatatlan következményei lehetnek. Éppen ezért is fújtak visszavonulót, mikor a közösség kimondottan rosszul fogadta a színes bőrű szamuráj, Yasuke karakterét – akit szerintük sikerült túl hűen ábrázolni –, és csúsztatták többször is a debütálást. Egy új interjú pedig felfedte, hogy az eredeti tervek szerint csupán Naoe lett volna játszható karakter, Yasuke hozzáadásának az ötlete csak később merült fel.
A kép forrása: Ubisoft
Jonathan Dumont – a játék kreatívigazgatója – a Game Rantnek adott interjúja során elárulta, hogy az Assassin's Creed Shadows fejlesztésének a kezdeti szakaszában csupán Naoe személyében gondolkodtak. Már folytak a munkálatok, amikor eldöntötték, hogy két főszereplője lesz a játéknak, azért is érezhető az a felvételek alapján, hogy a női karakter jóval kidolgozottabb.
„Úgy döntöttünk, hogy két különböző POV-ot és tiszta játékstílust használunk, és ez volt az a pillanat, amikor Yasuke csatlakozott a kalandhoz" – mondta Dumont.
Tudván, hogy Yasuke karaktere mennyi nehézséget okozott a Ubisoftnak, érdekes belegondolni, hogy miként alakultak volna a dolgok, ha nem döntenek a két játszható szereplő mellett. Mindenesetre a szamuráj játékstílusa is rendkívül izgalmasnak tűnik, így végeredményben örülhetünk annak, hogy elérhető lesz, hiszen ennek köszönhetően mindenképp egy színesebb kalandot kapunk.
A borítóképek forrása: Ubisoft