Ha valaki szereti a Bethesda szerepjátékait, azt tisztában van azzal, hogy mennyire bosszantó tud lenni, amikor egy vár vagy barlang mélyén írja ki a program, hogy ideje lenne megszabadulni némi „súlyfeleslegtől”. Immerzió szempontjából persze mindenképp jó dolog, hogy nem cipelhetjük a hátunkon a világ összes zsákmányát (a S.T.A.L.K.E.R. 2-ben mondjuk sokkal jobban érezni a szisztéma hátulütőit), ám ettől függetlenül elég sok időt megtakaríthatnánk, ha nem kellene futkozni a lakás/kereskedő és a kifosztásra váró helyszínek között.
Modokkal természetesen játszi könnyedséggel elejét lehet venni a „problémának”, a PibardoAnasheIinsta néven tevékenykedő Reddit-felhasználó azonban külső segítség igénybevétele nélkül is talált egy módot arra, hogy soha többé ne kelljen aggódnia a „You are carrying too much to be able to run” (túl sok tárgyat cipelsz a futáshoz) felirat miatt, miközben a máig kiváló egészségnek örvendő Skyrimmel múlatja az időt.
A kép forrása: Steam
Emberünk egy meglehetősen unortodox megoldással állt elő a túlterheltség kiküszöbölésére, hiszen az a módszer lényege, hogy találni kell egy holttestet (vagy csontvázat, a végeredmény szempontjából lényegtelen), amibe átpakoljuk a zsákmányt, majd fogjuk, és egy varázslat segítségével felélesztjük a szerencsétlenül járt párát, aki így kvázi túlvilági málhás szamárként szolgál. A művelet elvégzése után már csak annyi a dolgunk, hogy a gyorsutazás segítségével elmegyünk egy városba, és voilá, már ott is hever mellettünk a zsíros loot. Biztos vagyok benne, hogy közületek is sokan ismerik ezt a trükköt, ám én speciel még sosem hallottam róla (magamtól pedig nem jöttem rá), így szerettem volna megosztani mindazokkal, akiknek – hozzám hasonlóan – gondot jelent a kazamaták megtisztítása.
A borítóképek forrása: PlayStation Store, Bethesda.net