A korábbi BioWare-játékokban mindig az volt a kapcsolatépítés végső célja, hogy az általunk irányított hős lefeküdhessen a kiválasztott csapattaggal. Na, ez nem így lesz a Dragon Age: Inquisitionben, legalábbis ezt állítja Mike Laidlaw, a franchise kreatív igazgatója. Példát a The Darkness és a The Last of Us állított eléjük, amikben a hősnek nincs szexuális kapcsolata női társával, mégis van közöttük érzelmi kapocs.
„Ne ajándékokkal vásároljuk meg a szeretetet. Ne a szex legyen a végső cél. Próbáljunk ki valami mást, ami hasonlít a valódi érzelmekre. Azt kell elérni, hogy a játékos élvezze ezt, és úgy érezze, itt valami valódi dolog működik” – mondta Laidlaw egy interjúban.
Tehát a Dragon Age: Inquisitionben nem lesz elég ajándékokat adni vagy szimplán beszélgetni, hanem valami más lesz… Persze, hogy mi mással hozhatjuk össze a románcot, vagy hogyan működik majd az a szexen kívül, az jó kérdés, ráadásul azért a BioWare eddig sosem a mély, reális emberi érzelmekkel bíró karaktereiről volt híres. Mindenesetre a stúdió most jól rákapott a párkapcsolatok kérdésére, hiszen nemrég Cameron Lee a meleg karakterek kérdéséről beszélt.
Ha nem erre fókuszálnának megint, hanem a világ normális lekreálására, meg arra, hogy egyedi területeket, mi adj Isten, jó történetet hozzanak össze, szerethető karakterekkel, AKKOR lehetne érezni, hogy ez RPG és nem egy agyonhype-olt SIM 6, jobb grafikával.
A melegség kihangsúlyozásáról meg inkább no comment... azt megtartom magamnak, hogy mennyire érdekfeszítő hír.
Lehet hogy kellemesebb időt fogok vele eltölteni mint itt egyesek
Teszem azt kiirtom az egész falut akkor nem terjed tovább a haramia mivoltom. Segítek egy magányos NPC-nek / kolóniának, akkor ne nőjön már a reputációm ( ha továbbadja igen ). Ha nem tetszik valakinek az arca, mert teszem azt szemét dolgot csinált had döntsem el, hogy kicsinálom-e vagy sem. Emlékszik valaki ME-Overlord DLC ??? Archert a második találkozásakor fejbe lőttem volna... Nevetséges! Korlátolt, korlátolt, korlátolt ... ezek mellet baromira nem érdekel, hogy meleg-e a karakter, mert SEMMI de SEMMI JELENTŐSÉGE... és évekig lehetne folytatni, hogy milyennek KELLENE lennie egy jó RPG-nek... Ez nem az!
Arra akarok rávilágítani már vagy a 3. hír alatt, hogy a szerepjátékos "azonosulás" a legprimitívebb szinteken sérül, mégis erre az érvre alapozva folyik a szemfényvesztés. Mert ha ennyire hangoztatják a játék 10-20% át kitevő részét akkor vagy gondok akadnak, vagy semmi izgalmas nincs a többivel. Emlékszik még egyáltalán valaki az első DA-t megelőző Origins hype ra? Aztán mit jelentett a játékban? Más tutorial pár eltérés és néhány oldalnyi szöveg lecserélése, míg a jatek szenvedett jó pár gonddal. Ezek helyett pörgessék meg a belső folyamatokat hátha úgy nem lesz első napos DLC pénzért...
Arra akarok rávilágítani már vagy a 3. hír alatt, hogy a szerepjátékos "azonosulás" a legprimitívebb szinteken sérül, mégis erre az érvre alapozva folyik a szemfényvesztés. Mert ha ennyire hangoztatják a játék 10-20% át kitevő részét akkor vagy gondok akadnak, vagy semmi izgalmas nincs a többivel. Emlékszik még egyáltalán valaki az első DA-t megelőző Origins hype ra? Aztán mit jelentett a játékban? Más tutorial pár eltérés és néhány oldalnyi szöveg lecserélése, míg a jatek szenvedett jó pár gonddal. Ezek helyett pörgessék meg a belső folyamatokat hátha úgy nem lesz első napos DLC pénzért...
De komolyra fordítva a szót most ezzel mit akarnak elérni, hogy a játékos beleszeret az adott nőbe és majd 3D nyomtatóval meg szerzi magának vagy mi? Nem elég ha csak szimpatizálunk a karakterekkel? De itt a nagy ódák után, hogy milyen jó lesz a játékuk nem csodálkoznék ha a Dragon Age 2 kapnánk meg új grafikával és még több meleggel....