- Tegnap mutatkozott be a Doom Eternal első DLC-je, a The Ancient Gods, Part One
- Ami a fejlesztők szerint ugyanolyan nehéz lesz, mint az alapjáték
- Sőt, arra is számítanak, hogy sokaknak lejjebb kell majd venni a nehézséget
A Doom Eternal több tekintetben is eltér 2016-os elődjétől, és ezek közül az egyik legszembetűnőbb alighanem a nehézsége. Míg a Doomban egy duplacsövű puskával és egy láncfűrésszel gyakorlatilag a Pokol bármelyik bugyrán végig tudtunk gázolni, addig itt már alaposabban meg kell fontolnunk, hogy melyik ellenfél ellen milyen fegyvert vetünk be, közben pedig az sem árt, ha folyamatosan mozgunk, hogy el tudjuk kerülni a nyakunkba szakadó démonok támadásait.
A jelek szerint pedig ebből a nehézségből a játék első DLC-je, a The Ancient Gods, Part One, sem enged, sőt, épp ellenkezőleg, még kicsit feljebb is tornázza majd a kihívást. Legalábbis a játék rendezője, Hugo Martin, szerint, aki egy interjúban elárulta, hogy számításaik szerint a játékosok jó része lejjebb fogja venni a nehézséget a DLC-ben, azaz ha valaki a Doom Eternalt Ultraviolence fokozaton tolta, annak a The Ancient Gods, Part One esetében már a Hurt Me Plentyt ajánlják.