Mivel Dél-Koreában a játékokban, webszájtokon használt virtuális pénzekkel való kereskedelem (ami tulajdonképpen a kínai farmerkedésnek felel meg) már valóságos iparággá nőtte ki magát, ezért a helyi kormány úgy döntött: ahelyett, hogy harcolnának ellene, inkább a jövőben a virtuális pénzekre is hivatalos pénznemként tekintenek. Ez mindenféle online pénznemre vonatkozik: többek között a World of Warcraft aranyra is. Hogy ennek milyen gazdasági vonatkozásai lesznek a jövőre nézve az országban (és világszerte), azt majd a jövőben meglátjuk...
]{iegészítés: Mielőtt bárki azt hinné, hogy a koreaiak találták fel a spanyolviaszt, szögezzük le: Kína ezt már 2008. novemberében bevezette, ahogy ezt akkor megírtuk. Semmi másról nincs tehát szó, mint a virtuális bevételek megadóztatásáról.
]{iegészítés: Mielőtt bárki azt hinné, hogy a koreaiak találták fel a spanyolviaszt, szögezzük le: Kína ezt már 2008. novemberében bevezette, ahogy ezt akkor megírtuk. Semmi másról nincs tehát szó, mint a virtuális bevételek megadóztatásáról.
de azért biztos nem úgy lesz h van x aranyad és akkor annak ugyanannyi értéke lenne a valóságban is.... vagy mégis?
Nekem olyan érzésem van, hogy ez most még csak valami hirtelen jött ötlet, mindenféle jogi/gazdasági háttérkidolgozás nélkül. Lehet ott is választások lesznek?
Érdekes kérdés mindenesetre, ha van valami további információ, szívesen olvasnék majd róla.
De nagy árvaság van a fejükben hogy szépen fejezzem ki magamat.........
A WoW-ban egy óra alatt ha rászánom magamat kereshetek 10 aranyat, no ha ilyen módon nézzük akkor 1 hét alatt 1680 aranyat keresek. No és ha úgy nézem hogy 1 arany 10 forintot ér nekem akkor 16800-at keresek egy hét alatt és nem is csináltam mást csak játszottam. Ennek mi az értelme????????? Sok kis csicska így fog pénzt keresni!