Ahogy arról mi is beszámoltunk, mintegy húsz főnyi dühös néni-bácsi és ifjú keresztény jelent meg szerdán azon épület előtt, amelyben az EA standja is megtalálható volt, bőszen tüntetve a kiadó és a Dante's Inferno ellen, olyan hangzatos táblákkal, mint „A pokol nem játék”, „A csaláskód nem menti meg a lelkedet”,illetve (személyes kedvencem): „EA = Elektronikus Antikrisztus”. Mindezen persze a szemünk se rebbent, lassan hozzászokunk már az efféle balhékhoz (a mai napig a legjobb paródia erre a Postal 2, amelyben a fejlesztő Running With Scissors épülete előtt tüntet a nép, „Öljétek meg az erőszakos játékok készítőit” szlogennel...).
Nos, ahogy azt Holly Rockwood, a kiadó szóvivője ma beismerte, mindez ezúttal kamu volt, avagy mai divatos kifejezéssel élve gerillamarketing, illetve annak egy újabb oldalága, a vírusmarketing, melyet az Electronic Arts rendelt meg egy direkt erre szakosodott cégtől. Miután az internet tele van a hírrel és a fotókkal, azt mondhatjuk: bármennyit is fizettek érte, nem volt kidobott pénz. Ügyes...
(forrás: Associated Press)
Nos, ahogy azt Holly Rockwood, a kiadó szóvivője ma beismerte, mindez ezúttal kamu volt, avagy mai divatos kifejezéssel élve gerillamarketing, illetve annak egy újabb oldalága, a vírusmarketing, melyet az Electronic Arts rendelt meg egy direkt erre szakosodott cégtől. Miután az internet tele van a hírrel és a fotókkal, azt mondhatjuk: bármennyit is fizettek érte, nem volt kidobott pénz. Ügyes...
(forrás: Associated Press)