A PC Gamer Magazine februári számából értesültünk arról, hogy a Crysis 2-ben búcsút intünk a buja trópusi őserdőnek, és helyette egy „új típusú dzsungellel” lesz dolgunk. A fejlesztők azonban még nem állnak készen arra, hogy részletekbe menően beszéljenek az új környezetről, azt viszont elárulták, hogy a tradicionális Crysis sandbox élmény változatosabb formában köszön majd vissza, valamint, hogy az új környezethez megfelelően alakították ki a mesterséges intelligencia viselkedését.
A Crytek feltett célja, hogy a Crysis 2 csatlakozzon a nagy népszerűségnek örvendő multiplatform FPS-sek sorához, de ugyanakkor nem szeretnék, ha ezt megsínylené a játék. Natahan Camarillo, a játék producere elmondta: arra koncentrálnak majd, hogy ne pepecseljenek túl sokat és, hogy mindegyik platformon magával ragadó élményt nyújtson a folytatás.
A Crytek feltett célja, hogy a Crysis 2 csatlakozzon a nagy népszerűségnek örvendő multiplatform FPS-sek sorához, de ugyanakkor nem szeretnék, ha ezt megsínylené a játék. Natahan Camarillo, a játék producere elmondta: arra koncentrálnak majd, hogy ne pepecseljenek túl sokat és, hogy mindegyik platformon magával ragadó élményt nyújtson a folytatás.
csak jelenne már meg
Azért adhattak volna valami képet is hozzá na mind1 lényeg hogy jó játék legyen
amúgy jó dolog lenne a város, de max egy földönkívüli várost tudnék elképzelni, ha onnan folytatják, mint ahol befejezték... persze az új típusú dzsungel szimplán érthető egy lefagyasztott dzsungel tökéletesítésének (és jelenleg én erre tippelnék)