- Már 30 millió játékossal büszkélkedhet a Call of Duty: Warzone
- Ráadásul mindezt tíz nap alatt szedte össze
- Call of Duty: Warzone teszt
Az Activisionnek a jelek szerint nagyon bejött az ingyenesen játszható üzleti modell: a kiadó tavaly hatalmasat ment a mobiljátékok piacán a Call of Duty: Mobile kiadásával, most pedig a battle royale zsánerét is meghódította a Call of Duty: Warzone segítségével. A fejlesztők nemrég ugyanis jelezték, hogy a Warzone játékosszáma elérte a 30 millió főt, ami tíz nappal a megjelenés után azért alsó hangon is egy igen szép teljesítmény.
Ráadásul azt sem lehet mondani, hogy a Call of Duty: Warzone ne érdemelné meg ezt a sikert. Ahogy tesztünkben is írtunk róla, az Infinity Ward alkotása hoz néhány igen érdekes újítást a zsánerbe, a játékmenete pedig kellően pörgős és addiktív ahhoz, hogy hosszú távon is simán le tudja kötni az embert. Ti kipróbáltátok már? Ha igen, hogy tetszett?
Over 30 million of you have dropped in to play #Warzone. Thank you to this amazing community .
— Call of Duty (@CallofDuty) March 20, 2020
Jump in and play for free now. #FreeCallofDuty pic.twitter.com/KFKhb8CNNK