Tegnap arról írtuk, hogy visszatérünk Rapture-ba, de nem hét, hanem tíz év telt el az utolsó látogatásunk óta. A hely romos, néhol vízzel megtelt, de persze vannak új körzetek (például a Fontaine Futuristics), amik csak arra várnak, hogy körülnézzünk. A távozásunk után a városnak csupán egy-két túlélője maradt, köztük az egyik kislány, aki a képen látható Big Sisterré alakult. Ő uralja a helyet, és valamiért kisgyerekeket rabolt el látszólag rendszer nélkül, de az a tény, hogy az egyik árvaházból csak egy kis lurkót vitt el, valami nagy titkot sejtet.
A főhősünk -- és most kapaszkodjatok meg – a legelső Big Daddy lesz, akinek a renegát mivoltjából fakadóan a játék elején még nincs óvni való kislánya, így találnunk kell egyet. Utunk során számos másik apukával fogunk megküzdeni, és ha sikerrel járunk, három választásunk lesz: kivonhatjuk a lánykából az összes adamet, megmenthetjük (bár ez még nem tudni, miként működik), illetve adoptálhatjuk. Ha az utóbbit választjuk, a kislány velünk tart, és a hullákból kivont adamből nekünk is ad, ám vigyáznunk kell, mert miközben a lány „szüretel”, splicerek egy egész hordája támadja meg. Az alapfegyverünk a monstrumok emblematikus fúrófeje lesz, de nyers izomerőt, szegecselő pisztolyokat (rivet gun - ez volt ugye a Rosiek támadóeszköze az első részben) és plasmidokat is használhatunk az „aranyos” kislányok védelmében.
A GameInformer nem tett említést semmilyen szovjet tengeralattjáróról, de enélkül is izgalmasnak ígérkezik a játék, ugyanis minél több Big Daddyt ölünk meg, a végső főellenség, a Big Sister annál dühösebb lesz, de még mielőtt megtámadna, a kislányunk egy aranyos kis dalocska formájában figyelmeztet minket.
Érdemes még megjegyezni, hogy a folytatásban visszatérnek a Vita Chamberek és a hangfelvételek, újdonságként pedig bemutatkozik a multiplayer mód, ám erről még nem tudunk semmit -- de szívesen birokra kelnénk pár Big Daddyvel.
A képek az első részből valók.
A főhősünk -- és most kapaszkodjatok meg – a legelső Big Daddy lesz, akinek a renegát mivoltjából fakadóan a játék elején még nincs óvni való kislánya, így találnunk kell egyet. Utunk során számos másik apukával fogunk megküzdeni, és ha sikerrel járunk, három választásunk lesz: kivonhatjuk a lánykából az összes adamet, megmenthetjük (bár ez még nem tudni, miként működik), illetve adoptálhatjuk. Ha az utóbbit választjuk, a kislány velünk tart, és a hullákból kivont adamből nekünk is ad, ám vigyáznunk kell, mert miközben a lány „szüretel”, splicerek egy egész hordája támadja meg. Az alapfegyverünk a monstrumok emblematikus fúrófeje lesz, de nyers izomerőt, szegecselő pisztolyokat (rivet gun - ez volt ugye a Rosiek támadóeszköze az első részben) és plasmidokat is használhatunk az „aranyos” kislányok védelmében.
A GameInformer nem tett említést semmilyen szovjet tengeralattjáróról, de enélkül is izgalmasnak ígérkezik a játék, ugyanis minél több Big Daddyt ölünk meg, a végső főellenség, a Big Sister annál dühösebb lesz, de még mielőtt megtámadna, a kislányunk egy aranyos kis dalocska formájában figyelmeztet minket.
Érdemes még megjegyezni, hogy a folytatásban visszatérnek a Vita Chamberek és a hangfelvételek, újdonságként pedig bemutatkozik a multiplayer mód, ám erről még nem tudunk semmit -- de szívesen birokra kelnénk pár Big Daddyvel.
A képek az első részből valók.
A honlap viszont a nyomozósat.
Szerintem nem hoznának létre egy marha jó honlapot viccként. Remélem a nyomozós sztorit kapjuk.
A honlap viszont a nyomozósat.
Szerintem nem hoznának létre egy marha jó honlapot viccként. Remélem a nyomozós sztorit kapjuk.
Csalódtam amikor kiderült, hogy kamu volt és az első Big Daddy-t fogjuk alakítani. Elég nagy szemétség volt a készítők részéről a beetetés. Ha igazak az infók.
A BioShockban már megtapasztaltuk, hogy milyen Big Daddy-nek lenni. Akkor jó volt, de egy teljes játék során nagyon unalmassá válna.
A BioShock épp azért (is) volt nagyszerű, többször végigvihető, mert rengeteg plazmid, tonik, fegyver, fejlesztés volt benne. Háromszor kijátszottam és sohasem untam: egyszer a plazmidokat, második alkalommal a fegyvereket használtam. A telekinézis si marha jó volt.
Big Daddy-ként ezt nem tehetjük, hiszen csak egy fúrónk van.
A Big Sister jónak tűnt, de főellenségként nem jön be.
BioShock rajongóként nagyon csalódott leszek ha ez a Big Daddy-s történet az igaz.
Hozzátenném, hogy a honlap a nyomozós sztorit támasztja alá.
Csalódtam amikor kiderült, hogy kamu volt és az első Big Daddy-t fogjuk alakítani. Elég nagy szemétség volt a készítők részéről a beetetés. Ha igazak az infók.
A BioShockban már megtapasztaltuk, hogy milyen Big Daddy-nek lenni. Akkor jó volt, de egy teljes játék során nagyon unalmassá válna.
A BioShock épp azért (is) volt nagyszerű, többször végigvihető, mert rengeteg plazmid, tonik, fegyver, fejlesztés volt benne. Háromszor kijátszottam és sohasem untam: egyszer a plazmidokat, második alkalommal a fegyvereket használtam. A telekinézis si marha jó volt.
Big Daddy-ként ezt nem tehetjük, hiszen csak egy fúrónk van.
A Big Sister jónak tűnt, de főellenségként nem jön be.
BioShock rajongóként nagyon csalódott leszek ha ez a Big Daddy-s történet az igaz.
Hozzátenném, hogy a honlap a nyomozós sztorit támasztja alá.