Mike Morhaime, a Blizzard egyik társalapítója 2019-ben hagyta ott a céget és evezett saját vizekre. Egy izgalmas, két csapat stúdiót alapított, akik egyszerre két játékon tudnak dolgozni. Első programjukat még tavaly ősszel jelentették be, az a Sunderfolk névre hallgató fantasy RPG volt, amit nyakon öntöttek egy jó adagnyi társasjátékos mechanikával.
Most pedig mutatkozott a stúdión belüli második csapat játéka, a sokkal izgalmasabbnak ígérkező Wildgate. A játék egyértelműen ihletett merített a Sea of Thieves-ből, valamint a piac csaknem minden extraction shooteréből. A játék egy PvP-re kihegyezett, a co-op játékélményt erősítő program lesz, amiben a távoli jövőben járunk. Barátainkkal és társainkkal egyetlen feladatunk lesz, megszerezni a Reach névre hallgató pályán található értékes relikviák, majd kimenekíteni azt. Ahogy az összes többi extraction shooterben, úgy a Wildgate-ben is megtehetjük ezt egyszerűen a gyorsaságra alapozva, hogy mi legyünk az első csapat, aki megkaparintja a relikviát, vagy pedig megvárhatjuk, amíg egy másik csapat megszerzi azt és kimenekítés közben elvesszük tőlük.
A hagyományos extraction shooter receptet azonban feldobták a fejlesztők egy csipetnyi Sea of Thieves-zel. Itt űrkalózok lehetünk, saját hajóval, aminek irányítása, védelme, fejlesztése a csapatunk feladata lesz, de a harcok során megszállhatjuk az ellenfél csapatának hajóját is.
Ezekről a játékelemekről pedig pontosan tudjuk, hogy mennyi izgalmas helyzetet tud teremteni és még annál is több vicces szitut.
A kép forrása: Steam
Egyelőre nem tudni, mikor jelenhet meg a játék, azt viszont már biztos, hogy a Wildgate PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re is befut, sőt, már egy korai playtestre is jelentkezhettek.
A borítókép forrása: Steam