A Balcony Team a Kickstarteren keresztül szeretne támogatást szerezni játékához, a Balrumhoz. A 2D-s, izometrikus RPG-t két éve fejlesztik, az első fejezet már majdnem rajtra készen áll. A program befejezéséhez viszont a játékosközösség segítségét kérik: 50.000 dollárt szeretnének összekalapozni, hogy elkészülhessen mind az öt fejezet. Eddig 1757 dollárt sikerült összeszedniük -- reméljük, hogy nagyobb szerencséjük lesz, mint az OZombie fejlesztőinek.
Az építkezős elemektől sem mentes játék sztorija egy háború után játszódik. Balrum királya a szomszédos Nasrus ellen küldte seregét, ám azt szétverték az élőholt hordák. Balrum hadsereg nélkül nem tudta visszafogni a banditákat, akik letaszították a királyt a trónról. Két kis falu lakói, hogy mentsék a menthetőt, áttelepültek a Sötét Erdőbe, ahová ember nem meri betenni a lábát, ám hogy ott nyugodtan élhessenek, szörnyű árat kellett fizetniük -- és persze ott van még Nasrus élőholt serege is. Mi hát a feladatunk? Megmenteni a királyságot, a falvakat, szétverni az élőholt hadat, és elűzni a banditákat. Csak a szokásos szombat délutáni program...
A Balrum valós idejű szerepjáték lesz (a csaták viszont körökre osztottak), vagyis az NPC-k és az erdők állatai vígan élik életüket, amíg mi ténykedünk a világban. Természetesen a küldetéseket is a nem játékos karakterektől kapjuk, akikhez vagy mi zarándokolunk el, vagy ők jönnek el hozzánk az otthonunkba. Igen, a Balrumban a saját házunkat is meg kell építenünk, ahol aludhatunk, élelmet termelhetünk, felszereléseinket fejlesztgethetjük. Az élelem fontos részét képezi a játéknak, mert ha nem etetjük rendszeresen kis hősünket, éhen hal; ennek elkerülése végett nem csak földművelést végezhetünk, de állatokat is tenyészthetünk, sőt, vadászhatunk is.
Ez tehát dióhéjban, amit a Balrum kínál. A Kickstarteren befolyó pénzből a Balcony Team szeretné elkészíteni a további fejezetekhez tartozó helyszíneket és szörnyeket, az NPC-k extra animációit (alvás, ivás, szorgoskodás), zenészekkel rögzítenék a teljes játék zenei anyagát, és természetesen a további programozási feladatokhoz is segítséget nyújtana a támogatásotok.
Balrum -- Megjelenés: Nem ismert -- Gépigény: Nem ismert
Ezzel a designnel, animációs kidolgozatlansággal ( bármennyire is gázolok bele a fejlesztők lelkivilágába ) 2013-ban kínosan amatőr ez a projekt! A grafikus / designer alkalmatlansága, képzetlensége, tehetségének hiánya ( tök mindegy minek nevezzük ) kilométerekről sikít. EZT szinte képtelenség bármilyen mértékű tartalommal ellensúlyozni.
Miről is beszélek : bármennyire is 'egyszerű, gagyi' a Minecraft, Terraria, Legend Of Grimlock, mégis design és stílusban úgy összeállnak és hatalmasat ütnek, hogy mindenki imádja őket, hogy a készülő Project Eternityről ne is beszéljünk... Ez pont tökéletes ellenpélda : nemes egyszerűséggel taszít!
Tipp: Első körben keressenek egy alkalmas designert aki rendbe teszi az egészet, mert minél tartalmasabb a játék és tovább kell néznie az embernek ezt a sutaságot, annál jobban fog irritálni és fájni ... Nem baj az, ha valami úgy néz ki, mintha Commodore-ra írták volna a 90-es évek elején, csak legyen igényesen megcsinálva... Last Ninja megvan ? : D
Tipp2: A teljes reboot előtt ajánlott legalább kétszer kininni a következőket : )
1990 - Eye of the Beholder
1993 - Lands of Lore
1994 - warcraft
1996 - Diablo