A Naughty Dog új alkotásának, az Intergalactic: The Heretic Prophet-nek a leleplező előzetese messze nem részesült olyan meleg fogadtatásban, ahogy azt a készítők remélték, bár bizonyára a cég is sejtette, hogy minimum megosztóak lesznek a képsorok, hiszen azon nyomban letiltották a hozzászólási lehetőséget a videó alatt. Neil Druckmann a minap egy interjúban mesélt egy kicsit a játékról, ebből pedig több új információt is ki lehet hámozni.

A történet 2000 évvel a jövőben játszódik majd, de egy olyan alternatív univerzumban, ahol az idővonal az 1980-as évektől fogva jelentősen eltért a miénktől. Egy titokzatos új vallás alakul ki ebben az időben és kezdett egyre népszerűbb válni az emberek között. A vallási rész nem lesz elaprózva, Druckmann szerint ugyanis a csapat éveket töltött azzal, hogy megírják a lore-t és bemutassák, hogy a vallás hogyan változott az évszázadok során. A Naughty Dog korábbi játékaiban többnyire mindig volt egy szövetséges mellettünk, azonban ezúttal azt akarták, hogy elveszettnek érezzük magunkat egy titokzatos univerzumban – úgyhogy nem lesz társunk a kaland során. A magány érzését előtérbe akarja tolni a Naughty Dog. Szeretnék, ha már-már nyomasztó szinten magunkra lennénk utalva a sztori során. Druckmann külön kiemelte a Half-Life 2-t és a Monkey Island-játékokat, mint kedvenc példáit a történetmesélésre. Szerinte az Intergalactic: The Heretic Prophet nem fogja fogni a játékos kezét és ahhoz, hogy megértsük a teljes háttértörténetet, magunknak kell összeraknunk a mozaik darabkáit.

Borítókép forrása: Sony