A francia cég az Ars Technica stábjának elmondta, hogy a mentés nélküli játékmegszakítás a kapcsolat lelassulása, vagy a rövid, egy-két percig tartó szakadás esetében nem következik be, ilyenről csak a huzamosabb ideig tartó nethiány során beszélhetünk, ám még ebben az esetben is van remény, hogy folytassuk a játékunkat. A rendszer ugyanis a szakadás pillanatától folyamatosan próbálkozik az újrakapcsolódással, így „csak” türelemmel kell lennünk és visszatérhetünk a játékhoz, azonban játékonként eltérő, hol folytatjuk. A Settlers 7 esetében például pontosan ott vesszük fel a fonalat, ahol a szakadáskor kiléptünk, míg az Assassin's Creed 2 esetében a legutóbbi checkpointnál, és nem a legutolsó automata mentéspontnál térhetünk vissza Velencébe.
Fontos továbbá még azt is tudni, hogy ha az internetszolgáltató vagy a modem miatt pár perce megszakad a kapcsolatunk, nem vész el a mentésünk, de egy rövid szünetet így is át kell vészelnünk, amíg a DRM újrakapcsolódik a Ubisoft főszerveréhez, ami pedig az esetleges lassú kapcsolatot illeti, emiatt nem kell aggódnunk, ugyanis rendszer megelégszik egy 50 kbps sebességű hozzáféréssel is.
Fontos továbbá még azt is tudni, hogy ha az internetszolgáltató vagy a modem miatt pár perce megszakad a kapcsolatunk, nem vész el a mentésünk, de egy rövid szünetet így is át kell vészelnünk, amíg a DRM újrakapcsolódik a Ubisoft főszerveréhez, ami pedig az esetleges lassú kapcsolatot illeti, emiatt nem kell aggódnunk, ugyanis rendszer megelégszik egy 50 kbps sebességű hozzáféréssel is.
ráadásul ez a felkapcsolódós dolog se túl jó. persze ez szinte egy pillanat, de én a mai napig gyűlölöm a Cerberus Network-öt, míg felkapcsolódik abban az 5 másodpercben az ME2, mert elveszi az időm (persze ott ki lehet kapcsolni, de gyakorlatilag fizettem a CN-ért, még ha ajándék is volt a CE-hez)... és a többi ilyennél is gyűlölöm a loginokat, mert plusz egy töltőképernyő...
Nyertek egy idáig erdeti uorkasoft játékokat vásárlót a warezosok.