Az Ubisoft januárban bemutatott internet alapú másolásvédelmi rendszerével olyan, más DRM megoldásoknál elképzelhetetlen dogokban lehet részünk, mint hogy akárhány gépre feltelepíthetjük a játékunkat, a program futtatása során a lemeznek nem kell a meghajtóban lenni, valamint a mentéseinket az Ubisoft szerveréről bárhonnan elérhetjük. A rendszer erősségét jelentő internet függőség azonban a gyenge pontja is, hiszen ha a kapcsolat akár egy pillanatra is megszűnik máris jelentkeznek a nagyobbnál nagyobb problémák, melyeket az Assassin's Creed 2 és a Settlers 7 esetében a PC Gamer stábja már tapasztalt is.
Az ottani kollégák a két játék tesztelése során azt vették észre, hogy ha az internet kapcsolat megszakad a játékok, mentés készítése nélkül (az addigi eredményeink elvesznek és csak a legutóbbi mentéspontunk után folytathatjuk a játékunk) azonnal visszaugranak a főmenübe, ahol két választásunk van: vagy kilépünk a Windowsba, vagy türelmesen várunk míg visszaáll a kapcsolatunk. A legszörnyűbb azonban az, hogy ha az Ubisoft fő szerverével történik valami (és előbb utóbb garantáltan fog valami történni) mindenki aki éppen az Ubisoft egyik új játékával tölti a szabadidejét a probléma megoldásáig mással kell elfoglalnia magát.
Az ottani kollégák a két játék tesztelése során azt vették észre, hogy ha az internet kapcsolat megszakad a játékok, mentés készítése nélkül (az addigi eredményeink elvesznek és csak a legutóbbi mentéspontunk után folytathatjuk a játékunk) azonnal visszaugranak a főmenübe, ahol két választásunk van: vagy kilépünk a Windowsba, vagy türelmesen várunk míg visszaáll a kapcsolatunk. A legszörnyűbb azonban az, hogy ha az Ubisoft fő szerverével történik valami (és előbb utóbb garantáltan fog valami történni) mindenki aki éppen az Ubisoft egyik új játékával tölti a szabadidejét a probléma megoldásáig mással kell elfoglalnia magát.
Emiatt még nem hagynám ki ezt a játékot de csalódott vagyok hogy az ubisoftnak pont így kellett megoldania azt amit úgy sem tud csak 2-3 honapig.
2.: Ami valóban kifogásolható a rendszerrel kapcsolatban, hogy ha kicsit is kihagy a neted (legyen az bármilyen ), vagy akár az Ubisof drága szervergépe adja be a kulcsot máris bukta van.... és igen ismét a szép összeget kicsengető nem torrentelő becsületes gamer nyeli a -t
Ettől teljesen függetlenül ez a megoldás a Ubisofttól elképesztően amatőr.
Szerintem ezzel sem lenne túl nagy gond, ha egy kicsit jobban figyelnének a részletekre. Miért ne lehetne a saját gépemen a mentésem??? Ha már egyszer szakad a net, mert fog, az biztos, akkor tegyenek be egy automentést, vagy valami hasonlót.
Kár így beégetni magukat párszáz dollárért!
A gyártó cégek pedig nem veszik észre, hogy ezekkel a húzásaikkal pont a warez-t támogatják, ami ellen oly bőszen harcolnak. Jómagam nem warezolok, viszont egyszerűen nem veszem meg a fenti okok miatt, egy játék kimarad, túl lehet élni...
Már több játéknál kezdem unni, hogy az ilyen-olyan védelem dönti el, hányszor telepíthetem, hány gépre telepíthetem, stb. Így pont azokkal ....nak ki, akik eredeti szoftvereket vásárolnak!
2. A játékra pénzt sporolom, plusz nyáron mellozok, és nincs zsebpénzem
3. Még kiskorunak számitok (16) ezért nincs őnáló keresetem és azal kel beérnem ami van, mivel szűleim csak a minimálbért keresik meg (hála a sok mocskos ...-nak) és 4-gyen vagyunk. Eből a fizetésből, pedig adozni kell, kaját kell venni ha kell ruhát, esetleg orvoságot.
Egyet javaslok elősző kérdez, mielőt valamit írnál is ami nem álja meg a helyét
És hid el tudok neked nem egy példát mondani amikkor egyes játékoknál 1-2 napig simán nem ment a szerver, tehát jogosan agodok amiat hogy mikkor fog ugyan bekrepálni, leálni lefagyni stb. Elvégre ha már pénzt adok érte elvárom hogy az normálisan műkődjőn is. (persze nem minden tart őrőké de legalább 2-3 évig). Remélem kielégitő volt a válasz