Alex Hutchinson, az Assassin's Creed III kreatív igazgatója roppant beszédes az utóbbi időben. Nem is olyan régen lerasszistázta a játékújságírókat, most pedig a könnyített nehézségi szintek ellen szólalt fel. Alex szerint, ha a játékos csökkentheti a kihívás mértékét, akkor a játékélmény csorbul, ezzel felborítva a játékmenetet.
"Nagyon sok játékot tett már tönkre a könnyű játékmód. Ha például egy fedezékrendszeres shootert easyn játszol, nem kell fedezékbe vonulnod, és emiatt szó szerint elromlik a játékélmény. Csinálsz hát egy opciót, ami a legrosszabbat hozza ki a játékodból. Egy könyv esetében sem kérdi meg az eladó, hogy »a könnyített, vagy a teljes verzió kell-e«." -- fogalmazta meg aggályait Hutchinson az EDGE-nek.
Az Assassin's Creed III-ban nem lesz könnyű játékmód, igaz, a sorozat sosem a nehézségéről volt híres, még a legkeményebb feladat is faék egyszerűségű az olyan brutális programokhoz képest, mint a Darks Souls vagy a Ninja Gaiden 2. Alex érvelése egyébként kikezdhető, hisz ha például a casual játékokra gondolunk, máris színtiszta szórakozás lebeg lelki szemeink előtt, méghozzá folytonos szívás nélkül.
"Nagyon sok játékot tett már tönkre a könnyű játékmód. Ha például egy fedezékrendszeres shootert easyn játszol, nem kell fedezékbe vonulnod, és emiatt szó szerint elromlik a játékélmény. Csinálsz hát egy opciót, ami a legrosszabbat hozza ki a játékodból. Egy könyv esetében sem kérdi meg az eladó, hogy »a könnyített, vagy a teljes verzió kell-e«." -- fogalmazta meg aggályait Hutchinson az EDGE-nek.
Az Assassin's Creed III-ban nem lesz könnyű játékmód, igaz, a sorozat sosem a nehézségéről volt híres, még a legkeményebb feladat is faék egyszerűségű az olyan brutális programokhoz képest, mint a Darks Souls vagy a Ninja Gaiden 2. Alex érvelése egyébként kikezdhető, hisz ha például a casual játékokra gondolunk, máris színtiszta szórakozás lebeg lelki szemeink előtt, méghozzá folytonos szívás nélkül.
Nem ide illett, de ez ugrott be hirtelen
Szerintem is, ha nagyon könnyű, akkor olyan hamar átslisszanunk a játékon, hogy észre sem vesszük és már kijátszottuk nyom nélkül. Igen is, hagyjon nyomot bennünk, vért izzadva.
Egy példa, egy eset.: Nekem sem volt túl sok időm játszani, de anno a Resident Evil 4-et valamikor tél környékén/elején sikerült beszereznem és majdhogynem egész télen kitartott. Nem a nehézsége miatt most, csak mert valahogy jól be volt "osztva"
@JcGross - ....."Sajnos ilyet ritkán látok" Dante's Inferno-ban sem volt rossz, választhattad minden nekifutásra, folytatás után, hogy nehezíteni akarsz, vagy könnyíteni.
Kihívás az kell!!!
Assassin's Creed sorozat pedig tényleg nem arról híres, hogy bármi nehézségbe botolj. Nem bánnám, ha nehezülnének a dolgok benne.
Sőt, én az ellenkezőjét mondom, kifejezetten utálom, ha nem választhatom meg a nehézségi szintet. Mostanában annyira hardcore vagyok, hogy mindent a legnehezebben játszok (kivéve ha az perma-death-t jelent, mint a Witcher 2-ben az Insane nehézségi fok) mert szeretem a kihívást. Az sem zavar ha egy szekción órákat kell szarakodnom mert annál édesebb lesz a siker. De tisztában vagyok vele, hogy nem mindenki érez így, ők nyugodtan rakják könnyebbre ha az nekik úgy élvezetesebb. Ez a lényeg végül is, hogy az csináljuk amit szeretnénk, ez csak szórakozás. Viszont ha valami túl künnyű azzal nem szeretek annyira játszani, mert úgy érzem nincs meg a kihívás és még el is puhít.
Röviden: Alex Hutchinson bekaphatja az ecetes uborkámat...
Én is csak egy pár szoktam át a Normal fokozatra, sok ismerősöm pedig a mai napig easyn játszik és baromira élvezi a játékokat.