Tegnap vadonatúj gameplay-videót kapott a Cronos: The New Dawn, amiből kiderül, hogy a látványvilág biztosan rendben lesz – már csak a sztorira vagyunk kíváncsiak. Az szinte magától értetődő, hogy John Carpenter 1982-es klasszikusa, A dolog is nagy hatással volt a fejlesztőkre, de a rendezők elmondása alapján olyan filmek, játékok és sorozatok is ihletet adtak az ötletelés során, mint a Bruce Willis nevével fémjelzett 12 majom, a Netflix (egyik) legjobb sorozata, a Dark (Sötétség), a Dead Space, valamint a Dark Souls – ez utóbbi értelemszerűen a kihívás mértéke miatt került említésre.
És ha már kihívás, a sci-fi horrornak lesz egy ijesztő mechanikája, amely lehetővé teszi, hogy a halott ellenségek összeolvadjanak a még élőkkel. A leölt rémségek tehát egyesülhetnek az élőkkel vagy akár fel is támadhatnak, és egy még veszélyesebb változatot hozhatnak létre, ha a játékosok nem égetik el időben a holttesteket. A mechanika nem ismeretlen a túlélőhorror rajongói előtt, hiszen például a The Evil Withinben is volt hasonló (igaz, ott maximum feltámadhattak a borzalmak), viszont a Cronos esetében sokkal korlátozottabb erőforrásokkal kell gazdálkodnunk.
Borítókép forrása: Steam