Az Assassin’s Creed III már három éve készül, s nem véletlenül, hiszen a számozott folytatásban egy új főszereplő, egy új helyszín és egy teljesen új, modernebb korszak kapott helyet. Ezek a változtatások arra kényszerítették a fejlesztőket, hogy új játékmechanizmusokat találjanak ki, ezek megvalósításához pedig egy új motor kellett -- itt jön képbe az AnvilNext.
A korábbi technológiájukra alapozó AnvilNexttel a Ubisoft emberei az évszakokkal együtt változó mesés világot tudtak megteremteni, részletes animációkat megjeleníteni, s egyszerre akár kétezer, egymással harcoló karaktert megmozgatni.
A videóban eldicsekednek azzal, hogy csak Connor 1000 új mozdulatot kapott, amivel „az eddigi legrészletesebben kidolgozott, külső nézetből mutatott karakter lett.” Hősünk mozgáskultúrája a tereptárgyak megmászása mellett egyedi, kétfegyveres harcstílusában is megvillan majd. A képsorokat magyar felirattal is elláttuk.
A korábbi technológiájukra alapozó AnvilNexttel a Ubisoft emberei az évszakokkal együtt változó mesés világot tudtak megteremteni, részletes animációkat megjeleníteni, s egyszerre akár kétezer, egymással harcoló karaktert megmozgatni.
A videóban eldicsekednek azzal, hogy csak Connor 1000 új mozdulatot kapott, amivel „az eddigi legrészletesebben kidolgozott, külső nézetből mutatott karakter lett.” Hősünk mozgáskultúrája a tereptárgyak megmászása mellett egyedi, kétfegyveres harcstílusában is megvillan majd. A képsorokat magyar felirattal is elláttuk.
Ez nagyon baba volt!Sok sok még ilyet!
Köbö 3 éve készül és egy új motort is kapott... na ez nem semmi. Ugyanígy a Watch Dogs-ot is várom, de nem tudom biztosra, hogy ugyanez a motor szólna alatta is. Remekül festett az előzetes videón az igaz és nagyon jónak is ígérkezik
@kmnn. - én is soveszül állok, de hátha 3 hónap alatt sikerül annyit össze brékelnünk.
Ilyen egy kidolgozott játék