Amikor 2008 áprilisában megjelent az Assassin’s Creed PC-s verziója, a Ubisoft számára a kalózkodás különösen fájdalmas volt: még a megjelenés előtt hat héttel elterjedt egy korai verzió. (Amely ugyan a játék egy negyedénél mindig lefagyott, szóval tulajdonképpen egyfajta demóként is fel lehetett fogni, így el is terjedt az a pletyka, hogy maga a Ubisoft szivárogtatta ki ezt a verziót, eljátszva a hattyú halálát, de ez már más történet…)
Mindenesetre a Ubisoft most kemény kézzel, illetve egy „tuti biztos” módszerrel próbál megálljt parancsolni a kalózkodásnak. A PC-s verzióban ugyanis már szerepelni fog az új DRM, tehát az a védelem, mely rákényszerít minket arra, hogy folyamatosan az interneten legyünk ahhoz, hogy a játékmentéseinket egy szerveren tárolja a játék. Amennyiben megszűnik az internetkapcsolatunk, megáll a játék és a felhasználó kénytelen lesz arra várni, hogy ismét menjen a net.
A rendszernek a bosszúságok mellett kellemes megoldásai is vannak: nem kell lemezt használni hozzá és mentéseinkhez bárhol, bárhonnan hozzá lehet férni, illetve akárhány példányban fel lehet majd installálni a játékot. A reakciók internet szerte a felhasználók részéről egyelőre elég negatívak, illetve sokan szkeptikusak azzal kapcsolatban is, hogy egy ilyen technikai megoldással meg lehetne állítani a kalózkodást…
Mindenesetre a Ubisoft most kemény kézzel, illetve egy „tuti biztos” módszerrel próbál megálljt parancsolni a kalózkodásnak. A PC-s verzióban ugyanis már szerepelni fog az új DRM, tehát az a védelem, mely rákényszerít minket arra, hogy folyamatosan az interneten legyünk ahhoz, hogy a játékmentéseinket egy szerveren tárolja a játék. Amennyiben megszűnik az internetkapcsolatunk, megáll a játék és a felhasználó kénytelen lesz arra várni, hogy ismét menjen a net.
A rendszernek a bosszúságok mellett kellemes megoldásai is vannak: nem kell lemezt használni hozzá és mentéseinkhez bárhol, bárhonnan hozzá lehet férni, illetve akárhány példányban fel lehet majd installálni a játékot. A reakciók internet szerte a felhasználók részéről egyelőre elég negatívak, illetve sokan szkeptikusak azzal kapcsolatban is, hogy egy ilyen technikai megoldással meg lehetne állítani a kalózkodást…
A megoldás pedig, hogy folyamatosan a neten kell lógni, a legkevésbé sem szimpatikus. Mi van, ha elmegyek nyaralni, és viszem magammal a gépem? Akkor onnantól csak akkor játszhatom majd a Ubisoft játékaival, ha van mobilinternetem?!
Teszem azt van haverom aki épitkezéseken dolgozik és a munka elkészültéig le szoktak költözni a meló helyszinére viszi a nootbokját és esténként melo után azon játszik.Na most őt jól megszivatta a kedves uborkasoft pedig kifizetett jópárezer forintot a játékért.Ezzel csak azt fogják elérni,hogy még az olyanok is mint én akinek a játékai 70%-ban eredetiek le fogom tölteni azét,hogy akkor toljam a játékot és ott ahól én akarom.
Ellenpélda pl a Mass Effect 2 egyszer ellenörzi a lemezt azt jócakkát.
Első héten 2 millió eladott példányszám.
De szerencsére már UPC-s van!!!
Én neten dolgozom de ma volt egy 2 órás kimaradás.
Nosza neki toltam egy kevés Mass effect 2-őt.
Ezt a lehetőségem most elveszi az ubisoft.
A büdös életben nem veszek tőlük többet semmit.
Nehogy már ők szabják meg mikór játszok.
Ezel viszont biztos nem fogják megálitani a kalozkodást ezt már most meg mondom, ideig óráig kifogja bírni de nem lesz tartos én 2 max 3 hettet jósolok ennek a megoldásnak. Csak az a gond hogy egy ilyen jelegűt ha egyszer feltőrnek legkőzelebb már semmit se fog érni, szóval lehet már most gondolkozni valami újitáson vagy ujabb dolgon. Hát sok sikert nekik hozzá.
Na persze