- Globális szinten 19,5%-os piaci részesedést ért el az AOC a gaming monitorok piacán
- Ezzel zsinórban második negyedéve ők az elsők ezen a téren
- A márka az európai monitorpiacon is nagyon erősen tartja magát
Az AOC globális szinten a legmagasabb, 19,5%-os piaci részesedést ért el a játékra kihegyezett monitorok piacán 2020 első negyedévében, ennél jobb eredményt pedig egyetlen másik gyártó sem tudott felmutatni a szegmensben, ahol így az AOC már zsinórban a második negyedévben utasít maga mögé mindenkit. A gyártó szerint leginkább a különlegesen sikeres és díjnyertes G1 és G2 sorozatnak, illetve az AGON prémium gaming sorozat legújabb, AGON 3 modelljeinek köszönhető ez a nagyszerű eredmény.
De a hagyományosabb monitorok piacán is kiemelkedően sikeres az AOC és az MMD (utóbbi a Philips monitors márka licencpartnere): a legfrissebb felmérések szerint az utóbbi időben az európai monitorpiacon 12,3%-kal tudták növelni az értékesítési volumenüket. Az igen erős versennyel rendelkező piacon így az AOC és az MMD együttes piaci részesedése 14,9%, mellyel a gyártó a harmadik legsikeresebb vállalat a kontinensen.