• Az Assassin’s Creed Origins október 27-én jelenik meg
  • Nagyon sok RPG elemet raktak bele
  • Ennek köszönhetően a főhős a játékstílusunkhoz igazíthatjuk

Az Assassin’s Creed Origins sok téren szakít a sorozat hagyományaival. Nem lesz Eagle Vision, többjátékos mód vagy egygombos harcrendszer, és megjelennek az RPG elemek. És nem is kis mértékben, hiszen egész összetett képességfát mutattak be az E3 alkalmával, most pedig a játék rendezője, Ashraf Ismail beszélt kicsit erről az egészről, különösen a lopakodásról.

Elmondása szerint a skill- és craft-rendszernek hála hősünket, Ba Yeket könnyedé hozzáigazíthatjuk az általunk kedvelt játékstílushoz. Olyan finoman akarjuk elintézni a célpontot, mint ahogy a Terminator kutatott Sarah Connor után a rendőrségen? Semmi probléma, csak fejlesszük ki a megfelelő képességeket és rakjuk össze a megfelelő eszközöket, és a T-800-as a csodánkra jár.

Esetleg a távolsági fegyvereket komáljuk? Megoldható, fejlesszük nyilazási képességeinket, és szerezzük meg a megfelelő nyilat és íjat. Minél jobban, annál jobb. Vagy szeretsz a célpontod szemébe nézni, amikor a torkába mélyeszted a csuklópengét, de mást nem akarsz megölni? Semmi akadálya, hogy ebbe az irányba vidd el a karaktert.

Ráadásul játékstílusunkat, pláne, ha lopakodásról van szó, a játék is segítheti, és Ismail példával is élt. Már korábban is volt róla szó, hogy például az őrség nem fog ferde szemmel nézni rád minden percben, viszont reagálnak a cselekedeteidre. Például, ha feldobsz egy fáklyát a tetőre, elvonhatod egy őr figyelmét. Ha beledobsz egy fáklyát egy szénaboglyába és tüzet okozol, egy seregnyi őr figyelmét is elvonhatod.

Mindez igen dinamikus és változatos játékmenetet ígér, s ha minden, amit eddig elmondtak a játékról benne van és jól működik, akkor az Assassin’s Creed Origins lehet az a vérfrissítése a sorozatnak, amire régóta várunk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!