• Az Assassin’s Creed Origins akkora térképpel bír, mint a Black Flag
  • Itt viszont több lesz a szárazföld, és kevesebb a víz
  • Az MI figyeli, mit műveltünk az egyes területeken addig
  • Rengeteg vadonélő állatra számíthatunk

Az E3 2017-en végre rendesen megmutatta magát az Assassin’s Creed Origins, bár sok újat nem tudott mutatni a sok „véletlen szivárgásnak” hála. Persze ez esetben a látvány is elég, hiszen tényleg ígéretesen néz ki az Origins, amit könnyebb a videóknak elhinni, mint a sok írott szövegnek.

Most viszont maradjunk kicsit az írott információknál, mert a Ubisoft egyik fejlesztője, Olivier Ged elárulta a francia Xboxygen oldalnak, hogy az Origins pályája legalább akkora lesz, mint az Assassin’s Creed 4: Black Flag térképe. Ez nem rossz hír, hiszen hatalmas területtel bír a negyedik etap, ráadásul talán ennek a játéknak van a legemlékezetesebb, leghangulatosabb és legváltozatosabb játéktere a sorozatban. Más kérdés, hogy ezt a szintet is eléri-e az új felvonás.

Az biztos, hogy az Origins esetében a térképen kevesebb lesz a víz – ami az egyiptomi helyszín miatt érthető –, és sokkal-sokkal több a szárazföld. Az ellenfelek az új MI-nek hála már nem néznek majd ránk minden pillanatban ferde szemmel, hogy aztán akár ok nélkül is ránk vessék magukat. Sokkal inkább fog függni a támadásuk attól, hogy addig mit csináltunk az adott területen, és mit teszünk a szemük láttára.

A térképen, ahogy azt a prezentált videókban is láthattuk, rengeteg vadonélő állat fog sertepertélni, ezek egyike-másika megpróbálhat minket befalni (például az oroszlánok vagy a krokodilok), másokat, mint például a lovakat és a tevéket pedig mi hasznosíthatjuk „járművekként”.

A Ubisoft tehát mindent megtesz, hogy egy hatalmas, szabadon bejárható játékteret adjon nekünk az Assassin’s Creed Originshez, ugyanakkor azért még kérdéses, mennyire lesz élettel teli ez a bitang nagy térkép, és mennyire lesz szórakoztató játszani rajta. Remélhetőleg ezen a ponton sem kell majd csalódnunk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!