Oldalunk hű olvasói már ismerhetik a Perpetual vesszőfutásának stációit. Leépítések, átszervezések, mindig a jó ügy érdekében, bár őszintén én soha nem értettem: miképp gyorsul fel attól egy projekt, hogy elküldenek 30 embert.. De hát bizakodtunk, reméltünk, a cucc már bétafázisban volt, ment a tesztelés ezerrel, állítólag a finomhangolás, balanszírozás zajlott. Mindez immár múlt időben...
A Perpetual társalapítója, Chris McKibbin ugyanis a játék közösségi oldalán tette közzé a nekrológnak is beillő közleményt; ennek fordítását közlöm, mely minden további szónál többet mond...
Nos, ennyi. Számomra nagyon úgy tűnik, hogy elfelejthetjük az isteneket és hősöket; azt pedig csak remélem, egy év múlva nem fogok hasonló szövegű levelet közölni a Star Trek Online vagy az egész Perpetual csapat - kapcsán...
A Perpetual társalapítója, Chris McKibbin ugyanis a játék közösségi oldalán tette közzé a nekrológnak is beillő közleményt; ennek fordítását közlöm, mely minden további szónál többet mond...
"Lojális, hűséges közösségi tagok, bétatesztelők, köszönet a támogatásokért, segítségért, és a Gods & Heroes: Rome Rising fejlesztési folyamatának megértéséért!
A fejlesztőcsapat nagyon magasztos és ambiciózus célokat tűzött ki maga elé, amikor nekiállt a munkáknak. Ám most kiértékeltük a vetélytársakat, a játék jelenlegi állapotát, és stúdiónk általános céljait. És bár nagyon büszkék és elégedettek vagyunk azzal, amit létrehoztunk, azt is fel kellett ismernünk, hogy az előirányzott minőség eléréséhez további komoly befektetésekre van szükség.
A Perpetual csapata különleges kihívással nézett szembe a Gods & Heroes és a Star Trek Online párhuzamos fejlesztésével, plusz az Online Game Platform termékünk további erősítésével. A Perpetual lehetőségeinek kiértékelése után úgy döntöttünk, hogy a Gods & Heroes fejlesztését határozatlan időre felfüggesztjük.
Szeretném kifejezni mérhetetlen hálámat a közösségnek, a mérnököknek, tervezőknek, művészeknek, animátoroknak, és a játék szolgáltató teamjének a támogatásért és a Gods & Heroesba ölt munkáért.
Előrelépve, most csapatunk figyelmét és erőforrásait a Perpetual Platform Service divíziójába és a Star Trek Online fejlesztésére fordítjuk, hogy a játék teljesítse a Star Trek rajongótábor magas szintű elvárásait.
Még egyszer személyes köszönetemet tolmácsolom a Gods & Heroes támogatóinak, akik a kezdetektől velünk vannak. Remélem, támogatásotok folytatódik, és épp oly értékes lesz a jövőbeli projektjeink irányába, mint volt a Gods & Heroes esetében."
A fejlesztőcsapat nagyon magasztos és ambiciózus célokat tűzött ki maga elé, amikor nekiállt a munkáknak. Ám most kiértékeltük a vetélytársakat, a játék jelenlegi állapotát, és stúdiónk általános céljait. És bár nagyon büszkék és elégedettek vagyunk azzal, amit létrehoztunk, azt is fel kellett ismernünk, hogy az előirányzott minőség eléréséhez további komoly befektetésekre van szükség.
A Perpetual csapata különleges kihívással nézett szembe a Gods & Heroes és a Star Trek Online párhuzamos fejlesztésével, plusz az Online Game Platform termékünk további erősítésével. A Perpetual lehetőségeinek kiértékelése után úgy döntöttünk, hogy a Gods & Heroes fejlesztését határozatlan időre felfüggesztjük.
Szeretném kifejezni mérhetetlen hálámat a közösségnek, a mérnököknek, tervezőknek, művészeknek, animátoroknak, és a játék szolgáltató teamjének a támogatásért és a Gods & Heroesba ölt munkáért.
Előrelépve, most csapatunk figyelmét és erőforrásait a Perpetual Platform Service divíziójába és a Star Trek Online fejlesztésére fordítjuk, hogy a játék teljesítse a Star Trek rajongótábor magas szintű elvárásait.
Még egyszer személyes köszönetemet tolmácsolom a Gods & Heroes támogatóinak, akik a kezdetektől velünk vannak. Remélem, támogatásotok folytatódik, és épp oly értékes lesz a jövőbeli projektjeink irányába, mint volt a Gods & Heroes esetében."
Nos, ennyi. Számomra nagyon úgy tűnik, hogy elfelejthetjük az isteneket és hősöket; azt pedig csak remélem, egy év múlva nem fogok hasonló szövegű levelet közölni a Star Trek Online vagy az egész Perpetual csapat - kapcsán...