...és 2007. szeptember 21.: az újabb késés bejelentése. A San Franciscó-i fejlesztőstúdió elnöke, Chris McKibbin nyilatkozata szerint a csúszásnak több oka van. Először kifejtette, hogy ők soha nem vésték kőbe a dátumot, csak becéloztak egy időpontot. Elmondása szerint igen boldog a cucc állapotával, rengeteg hasznos visszajelzés érkezett a bétatesztelőktől, melyeket folyamatosan értékelnek és ennek megfelelően csiszolják tovább a címet. A mostani munkálatokhoz finomhangolás, kiegyensúlyozás - viszont már nincs szükségük annyi emberre, ahányan jelenleg dolgoznak a teamnél, ezért újabb 30-40 dolgozóval csökkentik a létszámot, őket vagy más melókhoz irányítják, például a szintén náluk készülő Star Trek Online MMORPG hegesztésére, vagy más fejlesztőkhöz.
A cucc, mint azt már sokan tudják, és az adatlapon is szerepel, több különlegességgel is bír. Ilyen a Stieg Hedlund, a legendás Diablo II tervezője által megálmodott innovatív küzdőstílus, melyben mindenféle kombókkal és kivégzőmozdulatokkal operálhatunk, illetve a csapatalapú harc, amelyben NPC-katonák seregét vehetjük magunk mellé. Ahogy egy hétvégi interjúban Travis George, a játékrendszer főtervezője elmondta, épp ez utóbbi aspektus, ennek a teljesítményre, játékmenetre, annak balanszára kihatása, illetve a haderő irányítása, kezelése az, amivel a legtöbb munka van, ezeken dolgoznak gőzerővel. Arra a kérdésre, hogy mi lesz a következő nagy dobás a játékkal kapcsolatban, annyit válaszolt: a fejlesztés befejezése...
Az elnök úr, McKibbin a megjelenésre vonatkozólag természetesen ismét óvatosan fogalmazott, de elmondta, nagyon szeretné, ha 2008 elején boltokba kerülhetne a cucc. Nos, mi is...
A cucc, mint azt már sokan tudják, és az adatlapon is szerepel, több különlegességgel is bír. Ilyen a Stieg Hedlund, a legendás Diablo II tervezője által megálmodott innovatív küzdőstílus, melyben mindenféle kombókkal és kivégzőmozdulatokkal operálhatunk, illetve a csapatalapú harc, amelyben NPC-katonák seregét vehetjük magunk mellé. Ahogy egy hétvégi interjúban Travis George, a játékrendszer főtervezője elmondta, épp ez utóbbi aspektus, ennek a teljesítményre, játékmenetre, annak balanszára kihatása, illetve a haderő irányítása, kezelése az, amivel a legtöbb munka van, ezeken dolgoznak gőzerővel. Arra a kérdésre, hogy mi lesz a következő nagy dobás a játékkal kapcsolatban, annyit válaszolt: a fejlesztés befejezése...
Az elnök úr, McKibbin a megjelenésre vonatkozólag természetesen ismét óvatosan fogalmazott, de elmondta, nagyon szeretné, ha 2008 elején boltokba kerülhetne a cucc. Nos, mi is...